سایټ د افغانستان د غوره لیگ رسمی

د افغانستان غوره لیګ رسمی وبسایټ

Secondary menu

 
   

دوو ټیمونو، د میوند اتلان او عقابان هندوکش لوبه مساوي کړه

۱ تله, ۱۳۹۳

بازی د میوند اتلان و عقابان هندوکش در دور رفت مرحله نیمه نهایی با نتیجه مساوی ۱-۱ به پایان رسید. به خاطر سبک مغایری که هر دو تیم داشتند، مردم بی صبرانه منتظر این بازی بودند.  

عقابان هندوکش در حالی پا به میدان گذاشت که از خط حمله قدرتمندی برخوردار است. این تیم در سه بازی گذشته خود مقابل تیم های شاهین آسمایی، موج های آمو و د اباسین څپې توانسته است تا ۱۲ گل را به ثمر برساند. 

در حالیکه د میوند اتلان با اتکا به خط دفاع خود در مرحله نیمه نهایی حضور دارد و تنها ۲ گل در سه بازی گذشته دریافت کرده است. د میوند اتلان به خوبی توانست تا حملات عقابان هندوکش را در نیمه اول کاهش دهد و تیم ها با نتیجه صفر بر صفر به رختکن های شان رفتند. 

نیمه دوم نیز همانند نیمه اول، نیمه ی سختی بود. سید باقر آغا در دقیقه ۵۹، توانست تا از روی یک ضربه پنالتی به نفع تیم د میوند اتلان گل اول این مسابقه را به ثمر برساند. با گذشت زمان، بازی طوری به نظر می رسید که پیروزی به نفع جنوبی ها رقم خواهد خورد اما خطای دیر هنگام د میوند اتلان، سبب به دست آمدن یک ضربه آزاد به نفع عقابان هندوکش شد. ضربه آزاد توسط دیوار دفاعی دفع شد، توپ ودر برگشت درست مقابل رضا رضایی از تیم عقابان هندوکش قرار گرفت و او نیز در دقیقه ۸۴ بازی با یک ضربه سرکش، توپ را دور از دستان احمدالله سادات، دروازبان د میوند اتلان قرار داد و بازی را به تساوی کشاند. 

د میوند اتلان و عقابان هندوکش در دور برگشت مرحله نیمه نهایی، روز پنجشنبه، ۳ میزان ۱۳۹۳ در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. 

برای تماشای لحظات برگزیده این بازی، لطفاً ویدیوی بازی امروز را در ذیل

د دې پاڼې شریکول