وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

«شاهین آسمایی» توانست تیم «د میوند اتلان» را در بازی افتتاحیه تورنمنت نوروزی شکست دهد

۲۵ حوت, ۱۳۹۳

بازی رفت تیم‌های «د میوند اتلان» و «شاهین آسمایی» با برتری تیم نماینده کابل به پایان رسید. در دور رفت تورنمنت نوروزی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۳، شاهین آسمایی، مدافع عنوان قهرمانی توانست تا با نتیجه ۲ بر ۰ از سد حریف خود بگذرد.
هر دو تیم در نیمه نخست در خط دفاع مشکلات خود را داشتند تا اینکه در شروع نیمه دوم تیم «د میوند اتلان» با ثمر رساندن گل به خودی دروازه خود را باز کند.  به نظر می‌رسید که بازی با همین نتیجه به پایان برسد تا اینکه بازیکن «شاهین آسمایی»، «حضرت نیازی» ضربۀ سرکشی را از بیرون محوطه جریمه به توپ زد و دروازه بان تیم «د میوند اتلان»، «امان الله طوفان» نتوانست تا به خوبی این توپ را مهار کند و توپ از میان دستانش وارد دروازه شد. این گل نتیجه بازی را ۲ بر ۰ به نفع «شاهین» مبدل نمود.
تیم «شاهین آسمایی» و یا «د میوند اتلان» با برنده دیدار دیگر نیمه نهایی میان تیم‌های «سیمرغ البرز» و یا «د‌سپین‌غربازان» رو برو خواهد شد. دور رفت این بازی فردا ۲۵ حوت ۱۳۹۳ ساعت ۳:۰۰ بعد از ظهر برگزار خواهد شد.
هواداران می‌توانند این دیدار را به طور مستقیم از تلویزیون‌های «طلوع و لمر» و رادیوهای «آرمان اف‌ام و اراکوزیا اف‌ام» و همچنین از طریق شبکه های اجتماعی لیگ برتر افغانستان روشن تعقیب نمایند:
•    صفحه اینترنتی: https://www.afghanpremierleague.com
•    یوتیوب: https://www.youtube.com/afghanpremierleague
•    تویتر: @AfPremierLeague
•    فیس بوک: @AfghanPremierLeague  
•    گوگل پلاس: @AfghanPremierLeague  
•    انستاگرام:  @AfghanPremierLeague

به اشتراک بگذارید