وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

آمادگی د اباسین څپې برای شروعی تازه در این فصل

۱۰ سرطان, ۱۳۹۵

بخاطر موج تازه‌ای از ناامنی‌ها در شهر گردیز، مرکز ولایت پکتیا، تورنمنت منطقه‌ای لیگ برتر افغانستان روشن ( میدان سبز) برای انتخاب ترکیب اولیه تیم د اباسین څپې از جنوب افغانستان به کابل انتقال داده شد. بازیکنان تیم‌های ولایات خوست، لوگر، پکتیا، پکتیکا، غزنی، و میدان وردک برای اشتراک در یک رویداد هیجان انگیز ۴ روزه به پایتخت سفر کردند. این تورنمنت از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ جواز در ورزشگاه غازی شهر کابل برگزار شد.

تیم پکتیا عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و جایزه بهترین بازیکن این رقابتها با توجه به عملکرد بسیار عالی محمد رقیب از تیم خوست، به وی تعلق گرفت.

بویر لگام بیردیوف، مربی تاجیکستانی دارای گواهینامه مربیگری از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ، و مقامات ارشد فدراسیون فوتبال افغانستان ۱۳ عضو جدید را برای تیم د اباسین څپې  انتخاب کردند.

در حالیکه " سپه " به معنی موج‌ها می‌باشد،  تیم د اباسین څپې نتوانسته است در ۴ فصل گذشته لیگ برتر افغانستان روشن زیاد موج آفرینی کند.

شما می‌توانید تورنمنت‌های منطقه‌ای لیگ برتر افغانستان روشن ( میدان سبز) را از تلویزیونهای طلوع و لمر در روزهای پنجشنبه راس ساعت ۱۰:۳۰ بعد از ظهر مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید آخرین آخبار لیگ برتر افغانستان روشن را از وب سایت رسمی این لیگ و سایر شبکه‌های اجتماعی آن تعقیب کنید.

 

به اشتراک بگذارید