وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

آمو، بازان را غرق کرد

۱۹ سنبله, ۱۳۹۵

امروز هم شاهد یک مسابقه جالب توجه در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان بودیم. طبق قرعه کشی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، در نهمین مسابقه، « موج‌های آمو» در مقابل « دسپین‌غر بازان » قرار گرفت.

در نیمه اول بازی، شاهد ارسال توپ‌های بلند بودیم اما داستان در نیمه دوم متفاوت بود. موج‌های آمو و دسپین‌غر بازان در کمین فرصتی برای تغییر سرنوشت خود بودند که این شانس برای نماینده شمال شرق فراهم شد.

موج‌های آمو در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ راه طولانی را پیموده است، آنها در بازی اول عقابان هندوکش را شکست دادند و در دومین رقابت، مغلوب سیمرغ البرز شدند. بازی امروز حکم مرگ و زندگی برای موج‌ها بود که با خوش‌شانسی توانستن با نتیجه ۲-۰ از پس حریف خود برآیند. در دقیقه ۶۵، قسمت احمدی با گلی که به ثمر رساند، تیم خود را پیش انداخت. در وقت‌های اضافه بازی این لعل پاچا تره‎خیل بود که با گل تمام کننده خود آب سردی بر پیکر دسپین‌غر بازان ریخت. همچنان قابل یادآوریست که در دقیقۀ ۵۳ هدایت الله قریشی یک فرصت پینالتی در اختیار داشت تا بتواند موج‌های آمو را به نتیجۀ مطلوب ۳ – ۰ برساند. 

آمو با این پیروزی حضور خود را در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ قطعی کرد.

از قهرمان فصل گذشته توقع می‌رفت که بتواند از عنوان و افتخار خود دفاع کند اما تلاش آنها در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ راه به جایی نبرد.

در بازی امروز بازیکنان د‌سپین‌غر بازان حملات خوبی را روی دروازه موج‌های آمو تدارک دیدند اما ضربات آخر آنها یا توسط خط دفاعی موج‌های آمو دفع می‌شد یا با فواصل بسیار اندک از اطراف دروازه به بیرون می‌رفت. بهرحال، د‌سپین‌غر بازان با کسب این نتیجه از مرحله گروهی این رقابت‌ها حذف شد.

این مسابقه در صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague، در دسترس قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ به این وب سایت، www.afghanpremireleague.com، مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید