وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

آموی جوان و قدرتمند با د سپین غر بازان روبرو میشود

۱۱ سنبله, ۱۳۹۴

علاقمندان فوتبال امروز چهار عصر در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان شاهد دیدار هیجانی تیم های موج های آمو و د سپین غر بازان خواهد بود.

این دومین دیداری خواهد بود که هر دو تیم در مقابل هم قرار میگیرند. دو تیم در سال ۱۳۹۲ در مرحله گروهی با هم روبرو شده که در این دیدار سپین غر توانست با نتیجه ۲-۱ موج های آمو را از پیشرو بردارد.

گر چند موج های آمو در سالهای گذشته تیم های مثل شاهین آسمایی و سیمرغ البرز را شکست داده است اما هیچگاه نتوانسته به مرحله بعدی رقابت ها راه پیدا کند.

طاهر منوری کمک مربی تیم آمو در گفتگوی با سایت لیگ برتر افغانستان روشن اظهار نمود که " ما امسال دارای تیم جوانتر و قویتر هستیم. ما با اضافه کردن هشت بازیکن جدید به ترکیب خود امسال آرزومند هستیم که به صورت بهتر رقابت کنیم".

د سپین غر بازان سال گذشته با نتیجه ۵-۴ تیم د میوند اتلان را شکست داده و توانستند مقام سوم را از آن خود سازند. در سال ۱۳۹۲ اما سپین غر نتوانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا نماید. همچنان در فصل اول رقابت های لیگ برتر آنها شانس خوب نیاوردند و در تقابل با طوفان هریرود به شکست وحشتناک ۰-۱۰ مواجه شدند.

د سپین غر بازان با استخدام چند بازیکن جدید از ولایت فراه و دو بازیکن دیگر از تیم شاهین آسماییامسال در حالت خوبی قرار دارد. غلام حضرت نیازی و زکریا عزیزی دو بازیکن جدید در ترکیب د سپین غر بازان هستند که سال گذشته با تیم شاهین آسمایی بازی میکردند.

شاهدالله وفا مدیر تیم د سپین غر بازان در گفتگوی با صفحه لیگ برتر اظهار نمود که " ما با آوردن بازیکنان جدید از فراه و تیم شاهین آسمایی تیم خود را تقویه کردیم" وی افزود با افزایش این بازیکنان شانس پیشروی این تیم به مراحل بعدی بیشتر شده است.

تمام بازی های مرحله گروهی فصل امسال ساعت چهار بعد از ظهر شروع میشوند. تمام بازی ها را میتوانید به صورت زنده از تلویزیون های طلوع و لمر و رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. تمام بازیها همچنان به روی لینک یوتیوب قابل دسترس اند: 

www.youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید