وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

آمو با شکست دادن اباسین به نیمه نهایی راه پیدا کرد

۲۷ سنبله, ۱۳۹۴

بازی امروزی بین موج های آمو و د اباسین څپې در حالی آغاز یافت که آمو با پیراهن های سیاه و اباسین با پیراهن های سفید وارد میدان ګردیدند. این بازی در سلسله رقابت های لیګ برتر افغانستان روشن در ورزشګاه فدراسیون فوتبال افغانستان برګذار ګردیده بود.

در دقیقه سوم بازی سروش بر بالای دروزاه اباسین حمله نمود اما وی نتوانست حاکمیت خود را بالای توپ حفظ نموده و به این ترتیب ګولی به ثمر نرسید.

بازیکن شماره ۱۸ د اباسین څپې فرهاد اندړ توانست با پیشروی از خط دفاع موج های آمو برای تیم خود فرصت طلایی ګول زنی را فراهم سازد اما حمله وی در دقایق آخر توسط خط دفاع آمو مهار ګردیده و باز هم ګولی به ثمر نرسید.

در دقیقه هشتم بازی بازیکن شماره ۱۸ آمو قسمت احمدي اولین کارنر بازی را انجام داد اما بازیکنان اباسین قادر شدند این حمله آمو را به آساني مهار سازد.

در دقیقه ۱۲ ام بازی دروازه بان د اباسین څپې از دروازه خود بیرون برآمده و تلاش بسیار خوبی به خرچ داد تا بتواند از حمله مهاجمان موج های آمو به خوبی جلوګیری نماید. بازیکن شماره ۹ اباسین علی آبادي، محوطه جزای آمو را تحت حمله قرار داده اما به زودی حمله وی توسط مدافعان آمو مهار ګردید.

در دقیقه ۱۷ بازی بازیکنان آمو کوشش نمودند تا از محوطه جریمه اباسین توپ را داخل ګول آنها نماید اما در این صحنه دروازه بان اباسین ابتکار عمل به خرچ داده و به زودترین فرصت توپ را در دست های خود ګرفت.

در دقیقه ۱۹ بازی فرهاد اندړ دارای یک فرصت طلایی دیګری بود که ګول زنی کند اما وی نتوانست ازین فرصت به صورت بهینه استفاده نموده و توپ با فاصله بیشتری از پهلوی دروزاه ګذشت. آمو برای اینکه فشار متقابل را بالای دروزاه حریف وارد نماید، کنترول توپ را در دست ګرفته و توپ را به نزدیک دروازه اباسین میرساند، اما دروزاه بان قوی اباسین باز هم نمیګذارد این تلاش آمو به ګول مبدل شود.

در دقیقه ۲۷ بازی داور دیدار مجبور شد به بازیکن شماره ۹ اباسین رحمت احمدزی یک کارت زرد نشان بدهد، این بازیکن به کاپیتان آمو یک تکل غیر قانونی انجام داده در نتیجه آن کاپیتان آمو جراحت برداشته و توسط تیم صحی بازی به خارج از میدان بازی انتقال ګردید.

در دقیقه ۳۱ بازی بازیکنان آمو خود را از خط دفاع اباسین پیش ساخته و نزدیک بود ګول اول دیدار را به انجام برسانند، اما داور دیدار بازیکن شماره ۱۱ آمو را در موقعیت افساید اعلان نمود.

در دقیقه ۴۱ بازی بازیکن شماره ۱۸ آمو قسمت احمدي تلاش های پیاپی نموده تا اینکه در بدل تلاش هایش ضربه آزادی نصیب موج های آمو ګردید، کیانوش خاوري یک ضربه خوبی را بالای دروازه اباسین انجام داد، اما نتوانست این ضربه را منتج به ګول سازد.

در دقیقه ۴۳ بازی بازیکنان شماره ۵ و ۱۱ تیم موج های آمو بالای دروازه اباسین حمله کرده اما یکبار دیګر دروازه بان اباسین این حمله آمو را ماهرانه مهار نمود.

نیمه اول بدون انجام دادن  کدام ګول به پایان رسید.

در دقیقه ۴۹ بازی به بازیکن شماره ۸  آمو هدایت الله احمدي یک کارت سرخ نشان داده شد. در همین لحظات یک ضربه آزاد به نفع اباسین اعلان ګردید، بازیکن شماره ۶ اباسین با ضربه اش نمیتواند ګولی را انجام دهد.

در دقیقه ۵۷ بازی بازیکن شماره ۱۵ اباسین یک ارسال زیبای را به بازیکن شماره  ۱۸ فرهاد اندړ میفرستد، اما وی نمیتواند از این فرصت استفاده نماید و توپ از دست د اباسین څپې خارج میشود.

در دقیقه ۶۵ بازی بازیکنان آمو یکبار دیګر توانستند مرزها را در هم شکسته و به دروازه آمو خود را برسانند، در این لحظه بازی آمو با یک ضربه قوی خواست دروازه اباسین را باز نماید اما توپ با تیرک بالای دروازه برخورد نموده و دوباره به میدان بازی برګشت نمود. اباسین در این لحظه بازی بسیار خوش شانس بود که ګول نخورد.

اما خوش شانسی اباسین در دقیقه ۶۹ بازی زمانی به پایان رسید که قسمت احمدی تهاجمی را بالای دروازه اباسین څپې انجام داد. دروازه بان اباسین دروازه خود را خالی ګذاشته و از دروازه بیرون برامد، احمدی از موقعیت بسیار خوبی برخوردار بود و توانست با یک ضربه آهسته ګول اول آمو را به ثمر برساند.

بازی امروز با نتیجه ۱-۰ به نفع موج های آمو به پایان رسید و به این ترتیب موج های آمو در بازی نیمه نهایی با تیم د میوند اتلان روبرو خواهد شد.

تمامی بازی های این فصل لیگ برتر افغانستان ساعت سه و نیم بعد از ظهر آغاز میشوند.

این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید:

به اشتراک بگذارید