وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

آمو برای گرفتن سه امتیاز بس مهم به مصاف عقابان میرود

۱۳ سنبله, ۱۳۹۴

موج های آمو امروز جمعه ۱۳ سنبله در بازی دوم شان در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان به مصاف تیم عقابان هندوکش میرود.

هر دو تیم بازی های گذشته شانرا مساوی کرده و در جدول امتیازات دارای یک یک امتیاز هستند.

عقابان در بازی اول خود با تیم د اباسین څپې روبرو گردید که در دقایق آخر نیمه دوم توانست با یک گول مهدی بهزاد بازی را به تساوی بکشانند.

حامد مقصودی کمک مربی تیم عقابان هندوکش در گفتگوی با صفحه رسمی لیگ برتر افغانستان روشن اظهار نمود که " ما با یک تساوی در برابر اباسین از کارکرد خود راضی هستیم، ما برای برای رویارویی با آمو تمرینات سختی را انجام داده یایم".

تیم موج های آمو در بازی اول شان در مقابل د سپین غر بازان به تساوی ۲-۲ دست یافتند. گول اول آمو توسط اشتباه خط دفاع تیم سپین غر انجام گرفت زمانی که منان فراهی در صدد دفاع توپ، دروازه خود را اشتباهاً باز نمود. گول دوم آمو همچنان از طریق یک ضربه پینالتی توسط هدایت الله احمدی به ثمر رسید، که در آخر هم بازی با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان  رسید.

کمک مربی تیم موج های آمو طاهر منوری در گفتگوی با صفحه ما گفت که "ما با آوردن هشت بازیکن جدید به ترکیب خود، بازی خوب را به نمایش گذاشته ایم و ما در وضعیت خوب قرار داریم تا با تیم عقابان رقابت کنیم".

بازی امروز برای هر دو جناح از اهمیت ویژه برخوردار است و با کسب سه امتیاز در بازی امروزی شانس هر تیم برای صعود به مرحله بعدی بیشتر میشود. در حال حاضر هر چهار تیم با داشتن یک امتیاز از یکدیگر پیشی ندارند، برنده بازی امروز به آسانی در صدر جدول قرار خواهد گرفت.

تمام بازی های مرحله گروهی فصل امسال ساعت چهار بعد از ظهر آغاز میشوند.

این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید:
(www.youtube.com/afghanpremierleague).

به اشتراک بگذارید