وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

آمو و اباسین برای آخرین جایگاه مرحله نیمه نهایی با هم میرزمند

۲۷ سنبله, ۱۳۹۴

امروز بازی دیگری برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر افغانستان برگزار میشود. این بار اما تیم های موج های آمو و د اباسین څپې در مقابل هم قرار میگیرند. برای هر دو تیم امتیاز بزرگتر از این نیست؛ هر تیمی که بتواند برنده این دیدار شود، مستقیمآ به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه پیدا نموده و احتمالآ برای لقب قهرمانی فصل چهارم این لیگ مجادله خواهد کرد.

هر دو تیم در سال گذشته هر دو تیم نتوانستند حتی یک بازی خود را هم ببرند بناءً با برد بازی امروزی هر دو تیم امتیازهای مهمی بدست خواهند آورد.

هر دو تیم در هر دو دیدار قبلی خود که با سایر همگروه های خود داشته اند تا الحال تنها یک تساوی و یک باخت دارند. هر کدام این تیم ها شانس رفتن به مرحله نیمه نهایی را دارند اما مربوط به اجرای هر دو تیم میباشد.

در بازی امروزی د اباسین څپې با چالش بزرگی روبرو است؛ برای اینکه بتواند به مرحله نیمه نهایی رقابت ها راه پیدا نماید، اباسین باید همزمان دروزاه خود را از حملات آمو حفظ نموده و در عین زمان باید گول های بیشتر بزند. خلاصه  اینکه اباسین باید با نتیجه ۲-۰ و یا نتیجه بهتر از این آمو را شکست بدهد تا اینکه بتواند به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن راه پیدا نماید. نواز ځاځی بازیکن خط حمله اباسین تحت فشار بیشتری قرار خواهد داشت تا گول زنی کند.

برای آمو بازی امروزی اما یک دیدار نسبتآ اسانی خواهد بود برای اینکه برای رفتن به مرحله نیمه نهایی آمو تنها ضرورت دارد تا با نتیجه ۱-۰ و یا نتیجه بهتر از این بازی امروز را ببرد. مسعود قاریزاده باید از شانس های گول زنی که برایش فراهم میشود به صورت بهینه استفاده نماید.

اگر بازی امروز با نتیجه تساوی به پایان برسد در این صورت تیم عقابان هندوکش قادر خواهند شد از گروه الف به مرحله نیمه نهایی راه یاب شوند.

این بازی جذاب و دیدنی را از دست ندهید. تمامی بازی های این فصل لیگ برتر افغانستان ساعت سه و نیم بعد از ظهر آغاز میشوند.
این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید:
www.youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید