وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

اباسین قوی عقابان را شگفت زده ساخت

۶ سنبله, ۱۳۹۴

تیم قویتر د اباسین څپې توانست امروز ۶ سنبله در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان در سلسله رقابت های لیګ برتر افغانستان روشن تیم فوتبال عقابان هندوکش را حیرت زده سازد.

تیم د اباسین څپې در طول جریان بازی حاکمیت بهتر را بالای توپ حفظ کرده و بالای گول حریف حملات مکرری را انجام داد. ایمل ګردیوال نیز هواداران خود را نا امید نساخته و از حملات تهاجمی تیم سابق خود به خوبی دروازه خود را حفظ نمود.

عقابان نیز آرام ننشسته و فرصت های زیاد گول زنی را به وجود آوردند. هر چند نیمه اول بدون ګول زنی به پایان رسید اما با آن هم در  دقایق آخر نیمه اول د اباسین با یک ضد حمله قوی همه را متعجب ساخت. ضربه محمد رفیع ظریفی به سوی دروازه با تیرک دروازه برخورد نموده و نیمه اول با تساوی صفر صفر به پایان رسید.

عقابان که  انتظار مقاومت زیاد را از اباسین نداشتند ‎در نیمه دوم با سرعت بیشتری وارد میدان ګردیده و به صورت مکرر کوشش نمودند تا دروازه حریف را باز نمایند.

محمد نواز ځاځي با همکاري فرهاد اندر توانست که در دقیقه هفتادوهفتم بازی یک گول تماشایی را به ثمر برساند. بعد از آن د اباسین څپې با اعتماد بیشتری بازی را ادامه داده و حملات بیشتری را بالای دروازه حریف انجام دادند، اباسین با همین سبک بازی خویش از حملات خود منصرف نه گشتند.

بالاخره مهدی بهزاد توانست در دقیقه نود و دوم بازی با یک پاس زیبای ویس کامگار گول تساوی را به نفع عقابان هندوکش به ثمر برساند. بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

تمام بازی های مرحله گروهی فصل امسال ساعت چهار بعد از ظهر شروع میشوند. تمام بازی ها را میتوانید به صورت زنده از تلویزیون های طلوع و لمر و رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. تمام بازیها همچنان به روی لینک یوتیوب قابل دسترس اند:
www.youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید