وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

اتلان، حریفِ شاهین در بازی نهایی شد

۵ میزان, ۱۳۹۵

مردانِ حکمت‌الله شاری‌پو در دومین بازی برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، به یک پیروزی عالی در مقابل موج‌های آمو دست پیدا کردند. این دومین باری است که میوند می‌تواند در مرحله نیمه‌نهایی، به طور پیاپی از سد موج‌های آمو بگذرد. این مسابقه در ورزش‌گاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار شد.

در ۴۵ دقیقه اول، بازی هر دو تیم از کیفیت پایینی برخوردار بود و توپی از خط دروازه‌ها نگذشت. با این‌حال، به نظر می‌رسید که موج‌ها اشتیاقِ بیشتری برای گول‌زنی دارند. در مقابل، میوند برای باز نشدن دروازه خود، به دفاع روی آورده بود. نیمه اول با حساب ۰-۰ به پایان رسید.

میوند در دقیقه ۵۲، توانست توسط عبدالمنان عظیمی به گل اول دست پیدا کند. همچنین، فیض فیضی، با گولِ زیر طاق خود در دقیقه ۶۹، نماینده جنوب را ۲-۰ پیش انداخت.

بازیکنان آمو با وجود شلیک‌های پیاپی و سریع  بالای دروازه میوند، نتوانستند اختلاف را کم کرده و توپی را از خط دروازه اتلان عبور دهند. مربی میوند برای حفظ نتیجه و بسته نگه داشتن دروازه تیم‌اش، چند مدافع را جای‌گزین مهاجمان خود کرد.

سرانجام، این بازی سرنوشت ساز با نتیجه ۲-۰ به نفع د‌میوند اتلان به پایان رسید. با این پیروزی میوند به عنوان حریف شاهین در مسابقه نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، شناخته شد؛ این بازی روز جمعه، ۹ میزان ۱۳۹۵، برگزار می‌شود.

موج‌های آمو و سیمرغ البرز برای کسب عنوان سومی، روز پنجشنبه، ۸ میزان ۱۳۹۵، به مصاف هم می‌روند.

این مسابقه در صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague، در دسترس قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ به این وب سایت، www.afghanpremireleague.com، مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید