وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

اتلان با شکست دادن آمو توانستند مقام سوم را بدست بیاورند

۹ میزان, ۱۳۹۴

بازی امروز بین تیم د میوند اتلان و موج های آمو در حالی آغاز گردید که تیم اتلان توانستند تنها با گذشت ۶۰ ثانیه اولین گول بازی را به ثمر برسانند. مصطفی افشار بازیکن خط حمله اتلان توانست در دقیقه اول بازی دروازه آمو را باز نموده و به این صورت آمو را تحت فشار شدید قرار دهد. در دقیقه نهم بازی افشار یک بار دیگر توانست برای تیم خود گول زنی نموده و به این صورت اتلان در ۱۰ دقیقه اول با نتیجه ۲-۰ از آمو پیشی گرفتند.
آمو در دقیقه ۱۳ یک شانس بسیار خوب گول زنی را از دست دادند، در این صحنه دروازه بان اتلان امان الله طوفان توانست از دروازه خود با زیبایی تمام دفاع نماید. برای ده دقیقه دیگر دروزاه آمو تحت حملات سخت مهاجمان اتلان مصطفی و باقر قرار داشت و آمو مجبور بود به صورت دفاعی بازی نماید.
در دقیقه ۴۰ بازی آمو توانست از سد دفاع اتلان گذشته و تهدید به گول زنی کردند، خال محمد و بریالی بازیکنان خط حمله آمو کوشش زیاد کردند تا دروازه اتلان را باز نمایند اما تلاش های آنها هیچ سودی نداشت. با پایان یافتن نیمه اول بازی، اتلان با نتیجه ۲-۰ از آمو پیش بود.
با شروع نیمه دوم مصطفی افشار توانست در دقیقه ۵۷ بازی هتریک خود را تکمیل نموده و به این ترتیب نتیجه بازی به صورت ۳-۰ به نفع اتلان تغییر یافت.
بعد از بیشتر از نیم بازی آمو هنوز نتوانسته بود اولین گول خویش را انجام دهد، انتظار آمو وقتی به پایان رسید که کیانوش خاوری توانست در دقیقه ۷۱ بازی اولین گول آمو را به ثمر برساند اما نتیجه بازی هنوز هم به صورت ۳-۱ کاملآ به نفع د میوند اتلان بود.
در جریان ده دقیقه آخر بازی اتلان هنوز هم به سرکوب نمودن آمو ادامه دادند که از جمله سلیم نعیمی توانست در دقیقه ۸۱ بازی و و مصطفی افشار باز هم در دقیقه ۹۱ بازی دروزاه آمو را باز نمایند. در آخر نیمه اول تیم د میوند اتلان توانستند با نتیجه ۵-۱ بازی امروز را به نفع خود به پایان برسانند.
د میوند اتلان در این فصل لیگ برتر افغانستان روشن با شجاعت تمام بازی نموده و توانستند مقام سوم این رقابت ها را از آن خود سازند. همچنان ستاره این تیم توانست در بازی امروز هتریک نموده و در بازی آخر خود در فصل چهارم لیگ برتر افغانستان توانست در مجموع چهار بار دروازه حریف را باز نماید.

به اشتراک بگذارید