وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

اتلان با پیروزی در برابر سیمرغ در صدر جدول ب قرار گرفتند

۱۸ سنبله, ۱۳۹۴

تیم د میوند اتلان با پیروزی در مقابل تیم سیمرغ البرز توانست امتیازات مهم را کسب کرده و حالا در صدر جدول گروه ب قرار دارند. شاهین آسمایی و سیمرغ البرز به ترتیب در رده های دوم و سوم این جدول قرار دارند.

در بازی امروز که در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان انجام شد، در جریان نیمه اول تیم د میوند اتلان تسلط بیشتری بالای بازی داشتند و اما سیمرغ البرز نتوانست که مطابق به انتظارات بازی نماید. در دقیقه ۲۱ بازی مصطفی افشار اولین گول د میوند اتلان را به ثمر رساند.

اتلان به صورت مکرر بالای سیمرغ فشار آورده و حملات خود را گسترش میدادند، تماشاچیان ورزشگاه هم تیم اتلان را با شور و هلهله زیاد تشویق میکردند.

ضربه سر منیرالحق ندیم کاپیتان تیم سیمرغ البرز در دقیقه ۳۹ بازی به هدر رفت و سیمرغ شانس طلایی گول زنی را از دست دادند.

در حالیکه در جریان نیمه اول فرصت های بیشتر گول زنی در اختیار د میوند اتلان قرار گرفته بود آما آنها نتوانستند ازین فرصت ها استفاده نمایند، به این ترتیب نیمه اول تنها با یک گول اتلان به پایان رسید.

نیمه دوم با فوتبال هیجانی تر آغاز گردید. کاپیتان د میوند اتلان سید باقر میرسالمی، نتوانست در دقیقه ۵۴ بازی ضربه پینالتی را به گول مبدل سازد. دفاع عالی دروازه بان تیم سیمرغ حکمت الله مرادی به طرفداران تیم سیمرغ البرز امیدهای تازه بخشید.

در دقیقه ۷۹ بازی فیض فیضی برای اولین بار به عوض سلیم نعیمی بعد از سال ۱۳۹۲ وارد میدان گردید. فیضی  با ضربه سرش نزدیک بود گول دوم اتلان را به ثمر برساند اما توپ با تفاوت بسیار کم از رد دروازه سیمرغ گذشت.

    
بازیکن نیم کت سیمرغ، احمد فرهاد عدیل در دقیقه ۸۷ بازی وارد میدان گردیده و یک دقیقه از حضورش نگذشته بود که توانست گول تساوی سیمرغ را به ثمر برساند.

با تساوی ۱-۱ دقایق آخر بازی با هیجان بیشتری همراه بود، سیمرغ اما نتوانستند برای چند دقیقه آخر از دروازه خود دفاع کنند. در دقیقه آخر بازی مسعود حبیبی بازیکن شماره ۱۳ میوند اتلان با ضربه دراماتیک خود بازی را به نفع اتلان به پایان رسانید.

در تمام جریان بازی امروز ما شاهد بازی جذاب فوتبالی بودیم.

این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید:
(www.youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید