وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

اتلان در اولین بازی خود با طوفان روبرو میشود

۷ سنبله, ۱۳۹۴

د میوند اتلان و طوفان هریرود در اولین بازی شان در فصل چهارم لیگ برتر افغانستان روشن امروز ۷ سنبله ساعت چهار بعد از ظهر در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان به مصاف هم میروند.

هر دو تیم با داشتن تراکیب قوی و شکست ناپذیر در موقعیت بهتری قرار دارند و انتظار میرود که امروز بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند.

این تنها دومین بار است که این دو تیم در طول سه سال گذشته با هم روبرو میشوند، اتلان در مرحله گروهی سال ۱۳۹۳ با طوفان روبرو شد که توانست با نتیجه ۲-۱ طوفان را از پیش روی خود بردارند.

طوفان قهرمان اولین فصل لیگ برتر افغانستان روشن در سال ۱۳۹۱ بوده و در سال ۱۳۹۲ توانستند عقابان هندوکش را با نتیجه ۴-۰ شکست داده و مقام سوم را از آن خود سازند. هرچند سال ۱۳۹۳ فصل خوبی برای طوفان هریرود نبود، طوفان با نتایج یک تساوی، یک برد و یک باخت نتوانست به مرحله بعدی رقابت ها راه پیدا نماید.

اتلان در سال ۱۳۹۱ توانستند به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن راه پیدا نمایند اما نیمه نهایی را با نتیجه ۱-۲ به تیم سیمرغ البرز واگذار کرد. سال ۱۳۹۲ بدترین سال د میوند اتلان بود که هر سه بازی خود را به شاهین  آسمایی، د اباسین څپې و عقابان هندوکش باختند. آنها در سال ۱۳۹۳ بسیار خوب درخشیدند آما فرصت طلایی خود را برای کسب مقام سوم با نتیجه ۴-۵ در مقابل سپین غر بازان از دست دادند.

هر دو جناح از آماده گی های بیشتری برخوردار بوده، امروز هر دو تیم کوشش خواهد نمود تا قدرت خود را در میدان فوتبال نشان بدهند. تماشاچیان امروز باید شاهد یک دیدار حیاجانی باشند، گر چند امروز روز اول کاری هفته در افغانستان است اما انتظار میرود که ورزشگاه فدراسیون فوتبال عصر امروز دارای جای پای نباشد.

تمام بازی های مرحله گروهی فصل امسال ساعت چهار بعد از ظهر شروع میشوند. تمام بازی ها را میتوانید به صورت زنده از تلویزیون های طلوع و لمر و رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. تمام بازیها همچنان به روی لینک یوتیوب قابل دسترس اند:
www.youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید