وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

اتلان و آمو برای کسب مقام سوم به مصاف هم میروند

۹ میزان, ۱۳۹۴

تیم د میوند اتلان و موج های آمو برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر افغانستان روشن برای کسب مقام سوم با هم به رقابت میپردازند. این بازی امروز ساعت ۳ بعد از ظهر در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار میشود.

اتلان بعد از نتایج یک برد، یک باخت و یک تساوی در مرحله گروپی رقابت ها، توانست به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن صعود کند. در بازی نیمه نهایی سال گذشته اتلان با د سپین غر بازان روبرو گردیده که بالاخره بازی به مرحله ضربات پینالتی رفت و در نتیجه آن بازان توانست با نتیجه ۵-۴ اتلان را شکست دهد، امسال اما تاریخ یکبار دیگر تکرار گردیده و درست در همین مسابقه این دو تیم با هم روبرو گردیده و باز هم مسابقه به مرحله ضربات پینالتی کشانیده شد که در نتیجه آن سپین غر یکبار دیگر توانست با نتیجه ۴-۲ اتلان را شکست دهد.

به همین ترتیب، موج های آمو با نتایج یک برد، یک باخت و یک تساوی به مرحله نیمه نهایی رقابت ها صعود کرد. در بازی نیمه نهایی، تیم آمو با شاهین آسمایی روبرو گردیده که در این دیدار باوجود اینکه آمو توانست فوتبال عالی بازی نماید آما با آنهم با نتیجه مجموعی ۳-۲ به تیم شاهین تسلیم گردیده و نتوانست به مرحله نهایی رقابتها صعود کند.

در حالیکه مسعود قاری زاده یکی از بازیکنان کلیدی تیم موج های آمو که در بازی گذشته مسدوم گردیده بود یکبار دیگر برگشته است و امید میرود در بازی امروز باز هم نقش کلیدی را ایفا نماید.  او که در بازی دقایق آخر نیمه اول بازی گذشته مسدوم شده بود در بازی امروزی شرکت خواهد کرد و شانس های آمو را برای کسب مقام سوم هنوز هم افزایش میدهد.

مسابقه نهایی لیگ برتر افغانستان روشن-۱۳۹۴ فردا دهم میزان بین تیم های شاهین آسمایی و د سپین غر بازان برگزار میشود. نشر مستقیم این دیدار را از تلویزیون های طلوع و لمر و رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ایم تعقیب نمایید. تمام اخبار و مطالب مهم این دیدار در شبکه های اجتماعی لیگ برتر و سایت رسمی ما قابل دسترس خواهد بود: (www.afghanpremierleague.com)

به اشتراک بگذارید