وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

افغانستان در مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال جنوب آسیا

۸ جدی, ۱۳۹۴

افغانستان با شکست دادن مالدیف در آخرین بازی گروهی رقابت های فوتبال جنوب آسیاتوانست به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کند. در این بازی هر دو تیم بازی تهاجمی انجام دادند اما تیم مالدیف نتوانست در برابر مهارت های تیم مدافع قهرمانی این رقابت ها تاب مقاومت بیاورد.

فیصل شایسته کاپیتان تیم ملی افغانستان اولین گول این دیدار را به ثمر رساند. گرچند علی فضیر توانست گول تساوی را برای تیم خودش به ثمر برساند اما این گول او برای برد مالدیف کافی نبود زیرا تیم افغانستان توانست با گول های امید پوپلزی و احمد هاتفی تفاضل گول های خود را هنوز هم بیشتر بسازد.

هر دو جناح در این بازی بعضی از بازیکنان کلیدی خود را نیم کت کرده بودند. در تیم افغانستان بهترین گول زن این تیم خیبر امانی، نورالله امیری، مسیح سیغانی و کنشکا طاهر از جمله بازیکنانی بودند که در این بازی چانس بازی را نیافتند. مالدیف هم بازیکنانی مثل علی اشفق و ایماز احمد را نیم کت ساخته بود که در عوض آنها هر یک حسن نیاز و احمد نشید بازی کردند.

در فرجام تیم مالدیف نتوانست با تخنیک و سطح انرژی تیم افغانستان همسویی کند و بازی را با نتیجه ۴-۱ به ا فغانستان واگذار کرد. با این برد خود، تیم ملی فوتبال افغانستان بازی آینده خود را در مرحله نیمه نهایی با تیم ملی فوتبال سریلانکا انجام خواهد داد. همچنان تیم مالدیف در برابر تیم هند قرار خواهد گرفت.

نشر زنده دیدار های نیمه نهایی را به تاریخ  ۱۰ جدی از تلویزیون های طلوع و لمر فراموش نه کنید.

به اشتراک بگذارید