وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

انجمن صلح و ورزش جایزه مسولیت اجتماعی سال ۲۰۱۶ را به موبی گروپ اهدا کرد

۷ قوس, ۱۳۹۵

انجمن صلح و ورزش که مقر آن در شهر موناکوی فرانسه است جایزه مسولیت اجتماعی برای سال ۲۰۱۶را به موبی گروپ اهدا کرده است.

این نهاد اعلام کرده است که این جایزه را بخاطر فعالیت های موبی گروپ برای تقویت صلح در افغانستان و آگاهی عامه از طریق ورزش اهدا کرده است.

این در حالیست که چند ماه قبل لیگ برتر فتبال افغانستان روشن توانست پنجمین دور این رقابت ها را به گونه موفق برگذار نماید.

شفیق گوهری، کمشنر لیگ برتر افغانستان روشن و رییس موبی گروپ در افغانستان که برای اخذ این جایزه به فرانسه سفر کرده در سخنانی در مراسم اهدای این جایزه گفت که افغانستان از جمله کشورهای جهان است که جوان ترین نفوس دنیا را دارا است و با برگزاری رقابت های ورزشی مانند لیگ برتر افغانستان روشن موبی گروپ تلاش می ورزد تا فرهنگ همدیگر پذیری و صبر را در بین جوانان کشور نهادینه سازد.

آقای گوهری در این باره چنین اظهار داشت:"افغانستان یکی از کشورهای است که جوان ترین نفوس را دارد، با ابتکارات ورزشی مانند لیگ برتر افغانستان روشن در تلاش استیم ارزش های فرهنگ همدیگر پذیری را میان جوانان رایج سازیم."

آقای گوهری می افزاید:"فدراسیون فتبال افغانستان به کمک شرکای دیگرش در کشور، لیگ برتر افغانستان روشن را در سال ۲۰۱۲میلادی تاسیس گردید. قبل از برگذاری نخستین دور این رقابت ها، روشن به حیث یک نهاد مخابراتی پیشتاز در افغانستان به حیث حامی اصلی این لیگ کار کرده است."

لیگ برتر افغانستان روشن توانسته است گسترده ترین و بی سابقه ترین پوشش را برای رقابت های ورزشی در افغانستان از آن خود سازد.

تمامی رقابت های این لیگ از طریق شبکه های تلویزیونی طلوع، لمر و همچنان از طریق رادیو آرمان، اراکوزیا ایف ام به طور مستقیم نشر شدند. در ضمن، شما میتوانید لحظات جالب و دیدنی مسابقاتفصل پنجم  را از طریق چینل یوتیوب لیگ برتر افغانستن روشن (www.youtube.com/afghanpremierleague) تماشا کنید. برای معلومات بیشتر در مورد رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵شما میتوانید به ویب سایت (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.

 

عکس های جذاب و دیدنی  فصل پنجم را در صفحه اینستاگرام (afghanpremierleague.official) بیابید.

به اشتراک بگذارید