وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

بازان، اباسین نا امید را شکست دادند

۱۹ سنبله, ۱۳۹۴

در بازی که امروز در ورزشگاه فدارسیون فوتبال افغانستان برگزار شده بود تیم د سپین غر بازان توانست در یک دیدار پر حادثه تیم ده نفری اباسین را شکست بدهد.

محمد احمدی با یک ضربه دقیق سر توانست در دقیقه ۷ بازی اولین گول اباسین را به ثمر برساند.

دیری نگذشته بود که د سپین غر بازان نیز ضد حمله های خود را شروع نمودند اما در مقابل با دفاع قوی اباسین روبرو بودند.

در دقیقه بیست بازی، اولین ضربه آزاد بازان در سمت راست محوطه خطای اباسین با تفاوت بسیار کم از پهلوی تیرک دروازه اباسین گذشت. بازان به حملات خود همچنان ادامه داده تا اینکه در دقیقه ۳۵ بازی با ضربه فهیم افکار گول تساوی را به ثمر رسانیدند. بازان گول دوم خود را در دقیقه ۴۰ بازی زمانی انجام دادند که شفق ایوبی با یک ضربه شگفت انگیزش توانست دروازه اباسین را باز نماید.

نیمه دوم با ضربه آزاد فرهاد طوطاخیل در حالی آغاز گردید که این ضربه وی توسط ذهیب اصیل به صورت ماهرانه مهار گردید. بازان با دفاع عالی خود نگذاشتند دروازه شان برای بار دوم باز گردد.

در دقیقه ۷۲ بازی مبین رسولی بازیکن د سپین غر بازان از ناحیه سر شدیدآ مصدومیت برداشته و از سوی تیم طبی به خارج از ساحه بازی انتقال گردید.

در دقیقه ۸۰ بازی گول سوم بازان توسط ضربه قوی حمید حبیبی به ثمر رسید.

در دقیقه ۸۲ بازی  فرهاد طوطاخیل اولین کارت سرخ فصل چهارم لیگ برتر افغانستان روشن را دریافت کرد. طوطاخیل زمانی که میخواست حمله فهیم افکار را تکل نماید از سوی داور بازی مقصر شناخته شده و برایش کارت سرخ داده شد، فهیم افکار هم  در همین حادثه یک کارت زرد دریافت نمود.

بازان با کسب این سه امتیاز حالا با داشتن چهار امتیاز مجموعی در صدر جدول الف قرار دارند. د سپین غر بازان با تفاضل سه گول زده فعلآ از تیم عقابان هندوکش جلوتر هستند.

ذهیب اصیل دروازه بان تیم د سپین غر بازان که حیثیت ستون فقرات دفاع سپین غر را بازی کرد، به حیث بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

تمام بازی های فصل امسال ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر شروع میشوند.

این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید:
(www.youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید