وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

بازان برای حضور در رقابت نهایی تلاش می‌کند

۲۷ میزان, ۱۳۹۶

مسابقۀ برگشت مرحلۀ نیمه‌نهایی فصل ششم لیگ برتر افغانستان میان تیم نمایندۀ جنوب، د میوند اتلان و تیم د سپین‌غر بازان امروز، ۲۷ میزان ۱۳۹۶ رأس ساعت ۰۵:۳۰ بعد از ظهر در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه‌اندازی می‌شود. 

هفتۀ گذشته، علاقه‌مندان فوتبال در افغانستان پس از ۴۰ سال برای نخستین بار در تاریخ فوتبال کشور رقابت‌های شبانگاهی را تماشا کردند. هزاران تن از علاقه‌مندان فوتبال برای تماشای این رقابت‌ها در استیدیوم حضور یافتند و رویداد مذکور توسط افغان‌های مقیم در داخل و خارج از کشور به صورت قابل ملاحظه مورد استقبال قرار گرفت. 

تیم د سپین‌غر بازان در فصل جاری برای رویارویی در برابر حریف نیرومند خود، تیم د میوند اتلان چندان خوش‌چانس نبود. در حالی که، حریف بازان با بازیکنان شایستۀ خود در فصل جاری نیز به صورت متواتر برای دومین بار به مرحلۀ نیمه‌نهایی راه یافت. بازان در نخستین رقابت خود در مرحلۀ نیمه‌نهایی با وجود ترتیب حملات و ضد حمله‌های قابل ملاحظه به شکست ۲ – ۰ مواجه شد. گرچند، این تیم هنوز هم فرصت لازم را در اختیار دارد. در بازی امروز د سپین‌غر بازان مکلف است تا حد اقل با نتیجۀ ۳ – ۰ در برابر تیم د میوند اتلان پیروز شود تا به مرحلۀ بعدی راه پیدا کند. 

در جهت دیگر، تیم د میوند اتلان در نخستین رقابت خود در مرحلۀ نیمه‌نهایی برای حریف خود هیچ روزنۀ امید باقی نگذاشت. طوری که، با پیروزی قابل ملاحظۀ ۲ – ۰ حتی رویایی بعدی خود را در مسابقۀ برگشت تسهیل نمود تا به هیچگونه سکتگی غیرمترقبه مواجه نشود. گرچند، هنوز برای قضاوت در این مورد زود است. هفتۀ گذشته، دو گول با ارزش اتلان را مهاجمین ورزیدۀ این تیم در فصل ششم لیگ برتر، فیض محمد فیض و امرالدین شریفی به ثمر رساندند. 

بازیکنان تیم د میوند اتلان تحت نظارت بویر اگمابردیو و همچنان سایر مربیان افغان و تاجیکستانی که دارندۀ جواز مربی‌گری از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌باشند، در فصل ششم بسیار پرقدرت ظاهر شدند. این تیم تا هنوز هیچ باخت ندارد. اکنون در بازی امروز این تیم با نتیجۀ تساوی و یا با یگانه گول برتر در برابر حریف خود جواز حضور در مرحلۀ نهایی را کسب کرده می‌تواند. 

برای معلومات بیشتر در مورد رویدادهای فصل ششم لیگ برتر افغانستان به ویب‌سایت لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید. کلیپ‌های مکمل و لحظات برتر این رقابت‌های در صفحۀ یوتیوب (www.youtube.com/afghanpremierleague) قابل دسترسی است. همچنان، برای تماشای تصاویر تازۀ تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام لیگ برتر (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. 

 

به اشتراک بگذارید