وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

بازان و اباسین در مقابل هم قرار میگیرند

۱۹ سنبله, ۱۳۹۴

قرار است امروز پنج شنبه ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر امروز تیم د اباسین څپې به مصاف تیم د سپین غر بازان برود. این بازی در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار خواهد شد.

در فصل امسال لیگ برتر افغانستان روشن بازی امروزی دیدار دوم برای هر دو جناح خواهد بود.

هر دو تیم بازی های اول خود را مساوی کرده اند و هر کدام توانسته اند تنها یک امتیاز از بازی های انجام شده به دست آورند.

اباسین در دیدار اول خود توانست با نتیجه ۱-۱ بازی را با عقابان هندوکش مساوی سازد. محمد نواز ځاځی بازیکن بود که توانست گول تساوی این دیدار را به ثمر برساند. از سوی دیگر د سپین غر بازان توانست در یک دیدار حساس با نتیجه ۲-۲ بازی خود را با موج های آمو مساوی سازد. فهیم افکار توانست هر دو گول بازان را در این دیدار به ثمر برساند.

عقابان هندوکش و موج های آمو دو تیم دیگر گروه الف هستند که هر دوی این تیمها قبلاً بازی های دوم خود را نیز انجام داده اند. موج های آمو با واگذار کردن بازی دوم خود تنها دارای یک امتیاز بوده در حالیکه عقابان با کسب سه امتیاز مهم از بازی دوم خود، فعلآ در صدر جدول الف قرار دارد.

برنده بازی امروزی به آسانی امتیازات خود را با عقابان هندوکش مساوی خواهد ساخت. ازینرو بازی امروز برای هر دو تیم از اهمیت بسزای برخوردار بوده و با موفقیت در این بازی تیم برنده امتیازات خود را با عقابان برابر خواهد ساخت.

اباسین در سه فصل گذشته نتوانسته از مرحله گروهی رقابت ها موفقانه بدر آید ازین لحاظ تیم د اباسین څپې تحت فشار بیشتری قرار خواهند داشت تا با بازی قویتری هوادارن خویش را شگفت زده سازد.

تیم د سپین غر بازان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر توانستند به مقام سوم این رقابت ها دست پیدا کند در حالیکه در فصل امسال نگهداشتن این مقام برای شان مشکلتر خواهد بود.

 

تمام بازی های این فصل لیگ برتر افغانستان روشن ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر شروع خواهند شد.

این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید: 

www.youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید