وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

بازیکنان لیگ برتر افغانستان روشن به تیم ملی دعوت شدند

۲۲ قوس, ۱۳۹۴

افغانستان در سلسله رقابت های فوتبال ۲۰۱۵ جنوب آسیا در اولین بازی خود به تاریخ ۳ جدی به مصاف تیم بنگلادیش میرود.

قرار است تیم ملی افغانستان از قهرمانی دو سال پیش خود در این رقابت ها دفاع کند. تیم ملی افغانستان به تاریخ ۱۹ قوس سال روان گرد هم آمده و در یک کمپ تمریناتی که در کابل برگزار شده بود اشتراک کردند. تیم ملی افغانستان دو کمپ تمریناتی خود را در کابل برگزار کرد و برای کمپ سوم تمریناتی خود راهی کشور قطر شد. تیم افغانستان برای ۱۰ روز در کشور قطر به تمرینات خود ادامه خواهد داد و بعد از آن راهی کشور هندوستان میشود، جای که آنها در رقابت های فوتبال جنوب آسیا اشتراک خواهد کرد.

امسال، ده بازیکن لیگ برتر افغانستان روشن نیز به تیم ملی افغانستان راه پیدا کرده اند و در بازی های فوتبال کشورهای جنوب آسیا اشتراک خواهند کرد. بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده اند، در لیگ برتر افغانستان روشن خوب درخشیده بودند: مصطفی افشار از تیم د میوند اتلان، روهید سمندری و عبدالله ابدالی از تیم د سپین غر بازان، فردین حکیمی، فردین کوهستانی و سید محمد هاشمی از تیم شاهین آسمایی، قسمت احمدی و محبوب کاکر از تیم موج های آمو، عبدالحق تیموری از تیم طوفان هریرود و انور اکبری از تیم عقابان هندوکش، بازیکنانی هستند که به تیم ملی افغانستان دعوت شده اند.

شهر مزدحم ساحلی تریواندرام کشور هندوستان، امسال از رقابت های فوتبال فدراسیون فوتبال جنوب آسیا میزبانی می کند که از تاریخ ۲ الی ۱۳ جدی در این کشور برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید