وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

بازی بزرگ سیمرغ و اتلان

۱۸ سنبله, ۱۳۹۴

تیم های سیمرغ البرز و د میوند اتلان امروز چهارشنبه ۱۸ سنبله در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان به مصاف هم میروند.

سیمرغ فصل امسال را با شکست دادن قهرمان فصل گذشته با موفقیت آغاز نمود. در این بازی سیمرغ با نتیجه ۳-۱ توانست تیم شاهین آسمایی را شکست بدهد. منیر الحق ندیم کاپیتان سیمرغ البرز دو گول اول این دیدار را به ثمر رسانده و مصطفی رضایی گول سوم تیم خود را انجام داد.

تیم د میوند اتلان در اولین بازی خود در برابر طوفان هریرود با نتیجه ۲-۲ دیدار خود را مساوی کردند. سید باقر میرسالمی کاپیتان تیم اتلان اولین گول این دیدار را انجام داده و مصطفی افشار با انجام دادن گول دوم، بازی را به تساوی کشاند.

کاپیتان سیمرغ البرز منیرالحق ندیم میگوید: "مه باور دارم که بازی اول ما به مراتب مشکلتر از بازی در مقابل د میوند اتلان بود. ما با آماده گی های بیشتر در بازی امروز با یک ذهنیت مثبت به میدان خواهیم رفت".

سیمرغ البرز بعد از قهرمانی در تورنمنت نوروزی امسال در حالت بهتری قرار دارد و دارای آماده گی های بیشتری هستند.

اتلان ترکیب خود را کاملآ تغییر داده اند و با جذب بازیکنان جدید از تیم طوفان هریرود و د سپین غر بازان قویتر ظاهر شده اند. امروز اما اتلان در برابر حریف قویتری قرار خواهند داشت، بازی امروز دارای جذابیت بیشتری خواهد بود.

میرسالمی در گفتگوی با صفحه رسمی لیگ برتر افغانستان روشن گفت که "ما میفهمیم که بازی امروز مشکل خواهد بود اما ما آماده هستیم با سیمرغ روبرو شویم".

اگر سیمرغ بتواند بازی امروزی را ببرد در جدول امتیازات گروه الف از شاهین سه امتیاز بیشتر خواهد گرفت.

در فصل امسال بازی امروز برای اتلان بزرگترین بازی شان خواهد بود. اگر اتلان میخواهند که شانس رفتن به مرحله بعدی را حفظ کنند باید بازی امروزی را به موفقیت به پایان برسانند. اتلان در حال حاضر از تیم های شاهین آسمایی و سیمرغ البرز عقب تر هستند.

این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید:
(www.youtube.com/afghanpremierleague).

به اشتراک بگذارید