وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

بازی تعیین‌کننده شاهین آسمایی در مقابل مونانگ مارشیانگدی کلب

۳ حوت, ۱۳۹۵

شاهین آسمایی دومین بازی مرحله گروهی خود را در جام بین‌المللی شیخ کمال ۲۰۱۷ فردا، تاریخ ۴ حوت ۱۳۹۵، راس ساعت ۰۲:۳۰ بعد‌از‌ظهر به وقت کابل، در مقابل مونانگ مارشیانگدی کلب انجام می‌دهد. این مسابقه برای شاهین سرنوشت‌ساز و بسیار مهم است. شاهین برای جلوگیری از یک حذف زود‌هنگام باید برنده این میدان باشد.

تلاش شاهین در اولین مسابقه مرحله گروهی خود برای غلبه بر چیتاگونگ آباهانی راه به جایی نبرد و این تیم با نتیجه ۱-۳ مغلوب نماینده بنگله‌دیش شد.

حریف فردای شاهین، مونانگ مارشیانگدی، یکی از تیم‌های شناخته‌شده نیپال است. هشت بازیکن تیم ملی نپال و دو بازیکن بین‌المللی در ترکیب این تیم حضور دارند. این تیم توانست با یک نتیجه عالی، دو بر صفر، تیم محمدانِ داکا را در اولین بازی گروهی خود که به تاریخ ۱ حوت ۱۳۹۵ برگزار شد، از پیش رو بردارد.

مجتبی فیض، کمک‌ مربی شاهین آسمایی، گفت، " ما بر اهمیت بازی امروز واقف هستیم و تمام تلاش خود را برای غلبه بر حریف‌مان به کار می‌گیریم. نقاط ضعف ما در بازی اول توسط مربی تیم، آقای بویر، به خوبی مورد بررسی قرار گرفت و برنامه‌های ضروری برای برنده شدن در بازی فردا روی دست گرفته شده است."

شاهین چهارمین روز تمرینی خود را امروز، ۳ حوت ۱۳۹۵،  برای یک شروع عالی و یک حضور قدرت‌مندانه در استدیوم چیتاگونگِ بنگله‌دیش از سر گرفت.

این مسابقه هیجان‌انگیز در استدیومِ چیتاگونگ بنگله‌دیش، فردا راس ساعت ۰۲:۳۰ بعد‌از‌ظهر به وقت کابل برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات به روز از این مسابقه و سایر مسابقات جام بین‌المللی شیخ کمال ۲۰۱۷، شبکه‌های اجتماعی لیگ برتر افغانستان روشن را تعقیب کنید. برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی این لیگ، www.afghanpremierleague.com ، مراجعه کنید. برای تماشای عکس‌های تیم شاهین آسمایی و این رویداد، صفحه اینستاگرام لیگ برتر افغانستان روشن، Afghanpremierleague.official رالایک کنید!

به اشتراک بگذارید