وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

بازی تعیین کننده: آیا آمو به فینال راه خواهد یافت؟

۵ میزان, ۱۳۹۵

یک مسابقه هیجان‌انگیز دیگر در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، با دیدار تیم‌های « دمیوند اتلان» و «موج‌های آمو»، امروز، ۵ میزان ۱۳۹۵، در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار می‌شود. این بازی، دومین مسابقه برگشت از مرحله نیمه‌نهایی است که سوت شروع آن ساعت ۰۲:۳۰ بعد‌از‌ظهر زده خواهد شد.

در بازی رفت که به میزبانی موج‌های آمو انجام شد، میوند باوجود گول زود هنگامی که دریافت کرد، در پایان توانست با نتیجه ۳-۲ از سد موج‌ها بگذرد. اما امروز فصل دیگری در پیش‌روی میوند است، هر دو تیم شانس حضور در مسابقه نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ را دارند.

همچنان، دیروز شاهین توانست با تفاضل ۶ گول به مرحلۀ نهایی فصل پنجم لیگ برتر افغانستان روشن راه پیدا کند.  

عتیق الله شیر‌زاد، مدافع موج‌های آمو می‌گوید: " ما نقاط ضعف خود را  در بازی رفت به خوبی تجزیه و تحلیل کردیم و آمادگی‌های لازم برای جلوگیری از شکست گرفته شده است. ما به خصوص در خط دفاعی خود با هوشیاری و هماهنگی بیشتری بازی خواهیم کرد. بدون شک، ما مشتاق پیروزی در این میدان و رسیدن به بازی نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ هستیم."

د‌میونداتلان سال گذشته بعد از شکست موج‌های آمو در آخرین بازی خود توانست جایگاه سوم لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴ را از آن خود کند. نماینده حوزه جنوب عمل‌کرد و توانایی خود را در مرحله نیمه‌نهایی فصل پنجم و برای تکرار پیروزی سال گذشته خود در مقابل موج‌ها، بالا برده است.

آمو برای رسیدن به بازی نهایی باید دیدار امروز را با اختلافِ دو گول برنده شود. در‌غیر این‌صورت، آنها باید با سیمرغ البرز برای ایستادن بر مقام سومی این فصل،  به رقابت بپردازند.

تماشای این مسابقه را از دست ندهید! این بازی به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر، و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌‌ام و همچنین از صفحه یوتیوبِ لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague  ، نشر می‌شوند. برای اطلاع از خبر‌های مهم لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، به رسانه‌های اجتماعی لیگ برتر افغانستان روشن و وب‌سایت این لیگ، www.afghanpremireleague.com مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید