وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

بازی حساس در انتظار تیم د سپین‌غر بازان

۲۱ میزان, ۱۳۹۶

رقابت دیگری از مرحلۀ نیمه‌نهایی فصل ششم لیگ برتر افغانستان امروز، ۲۱ میزان ۱۳۹۶ در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه اندازی می‌شود. قرار است نائب قهرمان فصل پنجم، د میوند اتلان در یک دیدار رفت در مرحلۀ نیمه‌نهایی به مصاف تیم د سپین‌غر بازان برود. این رقابت ساعت ۰۵:۳۰ بعد از ظهر به وقت کابل آغاز می‌شود و ساعت ۰۸:۰۰ شب به پایان می‌رسد. 

به نظر می رسد این رقابت برای تیم د سپین‌غر بازان، قهرمان سال ۱۳۹۶، تا حدی گران باشد؛ از آنجایی که د میوند اتلان اکنون بازیکنان برجسته‌ای چون امرالدین شریفی از تیم شاهین آسمایی، فردین حکیمی، حمید وکیلی، و فرزاد عطایی را با عده‌ای دیگر از بهترین‌های لیگ برتر و بازیکنان ملی به کار گماشته است. با استخدام شدن این بازیکنان در ترکیب تیم، هواداران اتلان اکنون از تیم خود انتظار زیادی برای کسب عنوان قهرمانی فصل ششم دارند. 

د میوند اتلان قبلاً در مرحلۀ گروهی بسیار خوب درخشید. این تیم هیچ شکست به ثبت نرساند، و به ترتیب با نتیجۀ ۴ – ۲ و ۶ – ۳ از سد طوفان هریرود و د اباسین څپې گذشت. بعداً در آخرین مسابقۀ خود در مرحلۀ گروهی، اتلان با نتیجۀ مساوی ۱ – ۱ در برابر تیم سیمرغ البرز ایستاد. از گروه "ب" با کسب هفت امتیاز، تیم د میوند اتلان با پیشتازی بر رقبای خود به مرحلۀ نیمه‌نهایی راه یافت. 

در جهت دیگر، تیم د سپین‌غر بازان از گروه "الف" بسیار به شایستگی با نتیجۀ ۱ – ۰ از سد موج‌های آمو و عقابان هندوکش گذشت ولی به تعقیب آن یک شکست قابل ملاحظه با نتیجۀ ۴ – ۳ در برابر شاهین آسمایی داشت. مربی تیم، فهیم آقای افکار گفت: "ما به تکرار قهرمانی خود فصل پنجم لیگ برتر نزدیک استیم. بدون بازیکنان شایسته و روی‌کار آوردن تغیرات مثبت در ترکیب تیم، رسیدن به مرحلۀ نیمه‌نهایی امکان‌پذیر نبود." او می‌افزاید: "این رقابت برای بازان بسیار حساس خواهد بود" اگر آنها بتوانند اتلان را شکست بدهند. 

برای تماشای کلیپ مکمل این رقابت به صفحۀ یوتیوب (www.youtube.com/afghanpremierleague) مراجعه کنید. برای دریافت تازه‌ترین عکس‌های تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام لیگ برتر (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید. برای جزئیات بیشتر به ویب‌سایت لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید. 

به اشتراک بگذارید