وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

بازی سرنوشت‌ساز در پیش‌روی سیمرغ

۴ میزان, ۱۳۹۵

ورزش‌گاه فدراسیون فوتبال افغانستان، شاهد یک مسابقه هیجان‌انگیز دیگر خواهد بود. « شاهین آسمایی » به مصاف « سیمرغ البرز» می‌رود. این اولین بازی برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ است که ساعت ۰۲:۳۰ بعد‌از‌ظهر برگزار می‌شود.

در بازی رفت، سیمرغ با نتیجه ۱-۸ مغلوب شاهین شد. هر‌چند، سیمرغ در ابتدای آن بازی از حریف خود پیش افتاد اما شاهین با حملات و گل‌های پی‌در‌پی، سیمرغ را از پیروزی ناامید کرد. شاهین به طور غیر‌قابل باوری توانست در نیمه اول  برای ۵ بار توپ را از خط دروازه سیمرغ عبور دهد و در ۴۵ دقیقه دوم، ۳ بار دیگر موفق به این کار شد. با این نتیجه احتمال حضور سیمرغ در بازی نهایی بسیار اندک شده است.

سمیع‌الله محمدی، کاپیتان، و کاوش حیدری، دروازه بان شناخته شدهِ شاهین، در بازی امروز در ترکیب شاهین قرار ندارند. اگر بازیکنان سیمرغ از این اتفاق به خوبی استفاده کنند، این امر ممکن است شانس خوبی برای آنها محسوب شود.

سیمرغ البرز در اولین بازی خود در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، توانست با نتیجه ۳-۱، شاهین را شکست دهد. تعداد گول‌های زده سیمرغ در آن بازی حتی نتوانست تعداد گول‌های خورده این تیم در بازی رفت را به نصف کاهش دهد. در مسابقه امروز، سیمرغ برای رسیدن به بازی نهایی نیاز به یک برد قاطع، ۸-۰، دارد.

شاهین با برد ۸-۱ خود  در تاریخ ۱ میزان ۱۳۹۶، از شانس بیشتری برای رسیدن به مسابقه نهایی برخوردار است اما قضاوت در این مورد هنوز زود است.

تماشای این مسابقه را از دست ندهید! این مسابقه به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر، و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌‌ام و همچنین از صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague ، نشر می‌شوند. برای اطلاع از خبر‌های مهم لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، به رسانه‌های اجتماعی لیگ برتر افغانستان روشن و وب‌سایت این لیگ، www.afghanpremireleague.com مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید