وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

بازی سرنوشت ساز در پیش روی شاهین آسمایی در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷

۱۸ دلو, ۱۳۹۵

قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، شاهین آسمایی، در دیدار برگشتِ خود به تاریخ ۱۹ دلو ۱۳۹۵، در رقابت‌های مقدماتی جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ به مصاف باشگاه فوتبال حاصلات تاجیکستان می‌رود. این دیدار در استدیوم ملی جمهوری راس ساعت ۰۴:۳۰ بعد‌از‌ظهر به وقت کابل برگزار می‌شود.

شاهین این شانس را نداشت تا با برد در بازی رفت در مقابل حاصلات، امید و آرزوی بازیکنان خود را تقویت کند؛ آن‌ها در آن بازی که به تاریخ ۱۲ دلو ۱۳۹۵ برگزار شد با نتیجه ۰-۱ مغلوب حاصلات شدند. علی‌رغم برتری و فرصت‌های شاهین، بازیکنان این تیم نتوانستند از آن‌ها به خوبی استفاده کرده و این رقابت شانه به شانه را به نفع خود به پایان ببرند.

شاهین این فرصت را دارد تا از پس این حریف نام‌دار خود بگذرد و به مرحله گروهی جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷ صعود کند. هرچند، آن‌ها باید در بازی روز سه‌شنبه، ۱۹ دلو ۱۳۹۵،  قفل دروازه خود را بسته نگه داشته و با یک پیروزی ۲-۰ از سد حاصلات بگذرد. 

بازیکنان شاهین آسمایی برای جلوگیری از ابراز هرگونه پیشمانی و افسوس در بازی پیش‌رو، تمرینات فشرده و جامعی را در شهر دوشنبهِ تاجیکستان انجام می‌دهند.

ضیاء آریا، معاون کمیشنر لیگ برتر افغانستان روشن، گفت، " نگرانی درباره حضور کاوش وجود ندارد، او به تمرینات برگشته و از آمادگی خوبی برخوردار است. روحیه و انگیزه تیم قابل تحسین است و همه بازیکنان با شور و شوق و درصدد جبران نتیجه هستند؛ آن‌ها می‌خواهند با  ارایه بهترین عمل‌کرد خود، حریف‌شان را شکست دهند." ایشان در ادامه، شانس شاهین را برای جبران نتیجه و پیروز شدن در بازی برگشت را بالا می‌داند.

 آقای آریا گفت، " یاسین برای جای‌گزینی با حمیدالله یوسف‌زی، دروازه‌بان دوم شاهین که در جریان تمرینات مصدوم شده بود، از کابل به دوشنبه آمده  و تمرینات آمادگی خود را تحت نظارت مربی تیم شروع کرده است."

همچنین آقای آریا اظهار داشتند، " همه بازیکنان معتهد و امیدوار به کسب یک پیروزی فوق‌العاده در بازی برگشت خود در مقابل حاصلات هستند." 

این بازی روز سه‌شنبه، راس ساعت ۰۴:۳۰ بعد‌از‌ظهر به وقت کابل برگزار می‌شود.

شما می‌توانید از طریق صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن،  www.youtube.com/afghanpremierleague، این بازی را به صورت زنده و آن‌لاین تماشا کنید. هم‌چنین،  اخبار و گزارشات به روز این مسابقه در وب‌سایت رسمی این لیگ، www.afghanpremierleague.com در دسترس شما قرار دارد. برای تماشای عکس‌های این مسابقه و تیم شاهین آسمایی، صفحه اینستاگرام لیگ برتر افغانستان روشن را، Afghanpremierleague.official، لایک کنید.

 

 

به اشتراک بگذارید