وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

بازی مهم و حساس برای تیم های طوفان هریرود و موج های آمو

۶ سنبله, ۱۳۹۸

امروز، ۶ سنبله سال ۱۳۹۸، تیم طوفان هریرود قهرمان دو فصل لیگ برتر افغانستان در مقابل تیم جوان موج های آمو به رقابت می پردازد. این دومین مسابقه هر دو تیم است، طوفان هریرود در دیدار نخست اش با تیم سیمرغ البرز با نتیجه ۱-۰ به پیروزی و موج های آمو با تیم د میوند اتلان به تساوی ۱-۱ رسیدند.

 دیدار امروزی تیم های طوفان هریرود و موج های آمو رأس ساعت ۰۶:۰۰ بعد از ظهر در استدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان آغاز می‌شود.

بر اساس قرعه کشی، این دو تیم در گروه "الف" رقابت های فصل هشتم لیگ برتر افغانستان قرار گرفتند. 

بازی امروز برای هر دو مهم و سرنوشت ساز است. برد برای تیم طوفان هریرود، صعود این تیم را برای مرحله بعدی مسابقات آسانتر میسازد، اما اگر بازی را برای تیم موج های آمو واگذار کند، صعود و حذف اش را بازی بعدی با تیم د میوند اتلان قطعی خواهد کرد.

در همین حال با توجه به تساوی مسابقه اول تیم موج های آمو، بازی امروز برای این تیم به تناسب تیم طوفان هریرود حساس تر است. موج های آمو تلاش میورزد که بازی امروز را به نفع تیم اش رقم بزند تا برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها، با چالش بیشتر روبرو نشود.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون های طلوع و لمر و همچنان از طریق رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر میشود. این مسابقه را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی فیسبوک لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می توانید. جهت تماشای تازه ترین عکس های تیم های مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/)  را فالو کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب سایت رسمی لیگ بر  (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.

 

به اشتراک بگذارید