وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

بازی میان تیم های موج های آمو و د میوند اتلان با تساوی 1-1 به پایان رسید

۳۱ اسد, ۱۳۹۸

در سومین روزِ رقابت های مرحله گروهی فصل هشتم لیگ برتر افغانستان، تیم جوان موج های و د میوند اتلان به رقابت پرداختند. تیم د میوند اتلان بازی را تهاجمی آغاز کرد که با از دست دادن چندین فرصت پی هم در نیمه اول به گول نرسید اما در مقابل تیم موج های آمو با بازیکنان جدید و جوان، حملات پی هم تیم د میوند اتلان را دفع نمودند. خان محمد سروش از تیم موج های آمو با عملکرد فوق العاده اش در دقیقه ۳۵ بازی را با یک گول تغییر داد و بازی با نتیجه ۱-۰ به سود تیم موج های آمو در نیمه اول به پایان رسید. 

 در دقایق آغازین نیمه دوم بازی تیم د میوند اتلان با تعویض فیض محمد فیضی بازیکن خط حمله این تیم بازی را ادامه دادند که در نهایت با به ثمر رساندن گول زیبای واحد الله نوروزی، در دقیقه ۷۳،  بازی ۱-۱ مساوی شد.

بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید و محبوب الله کاکړ دروازه بان تیم موج های آمو بنا بر درخشش فوق العاده اش بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد.

این رقابت به صورت زنده از طریق تلویزیون‌ های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر گردید. مسابقات لیگ برتر افغانستان را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. برای تماشای کلیپ های لحظات برتر این رقابت ها صفحۀ یوتیوب لیگ برتر(www.youtube.com/afghanpremierleague)   را دنبال کنید. جهت تماشای تازه‌ ترین عکس‌ های تیم ‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب ‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.

 

به اشتراک بگذارید