وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

بهترین بازیکنان لیگ برتر افغانستان روشن 1395 به تیم ملی ملحق می‌شوند

۱۱ قوس, ۱۳۹۵

لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، فصل پنجم ، یک تورنمنت جالب‌توجه و پُر از رقابت‌ها و دقایق هیجان‌انگیز و نفس‌گیر بود. لیگ برتر افغانستان روشن به عنوان یک فرصت و سکوی پرتابی برای بازیکنان جوان جهت نشان دادن مهارت‌های فوتبالی‌شان محسوب می‌شود طوری‌که از آن‌ها می‌توان به عنوان بازیکنان آینده‌دار برای ترکیب تیم ملی استفاده کرد.

مسولین فدراسیون فوتبال افغانستان - آقای کرام‌الدین کریم، رییس فدراسیون، محمد یوسف کارگر، معاون تخنیکی فدراسیون، سید علی‌رضا آقازاده، دبیر‌کل فدراسیون – در نشست رسانه‌ای که در تاریخ ۱۵ سنبله ۱۳۹۵ برگزار شد، خبر انتخاب بهترین‌های فصل پنچم را برای تیم ملی، اعلان کردند. یک کمیته حرفه‌ای که توسط فدراسیون فوتبال افغانستان برای این کار موظف شده بود، انتخاب این بازیکنان را انجام داد. مربیان مسلکی افغان، کار هدایت و آموزش این بازیکنان را بر عهده خواهند داشت. 

این کمیته برای بالا بردن عمل‌کرد تیم ملی، بازیکنان زیر را که در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ حضور داشتند، انتخاب کرده است:

-امر‌الدین شریفی از شاهین آسمایی

-فیض فیضی از د‌میوند اتلان

-ایمل گریوال از عقابان هندوکش

-فردین حکیمی از طوفان هریرود

-حمید‌الله وکیلی از طوفان هریرود

-قسمت احمدی از موج‌های آمو

-عبدالمنان عظیمی از د‌میوند اتلان

-سید محمد هاشمی از شاهین آسمایی

شما می‌توانید مسابقات و لحظات حساس بازی‌های لیگ برتر افغانستان روشن را از صفحه یوتیوب لیگ برتر www.youtube.com/afghanpremierleague تماشا کنید. هم‌چنین برای تعقیب تصاویر مربوط به فصل پنجم می‌توانید به اینستاگرام لیگ برتر afghanpremierleague.offical مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ از وب‌سایت رسمی این لیگ به آدرس www.afghanpremierleague.com دیدن به عمل بیاورید.

 

به اشتراک بگذارید