وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

ترکیب جدید آمو برای تاریخ آفرینی بیشتر در این سال

۷ سرطان, ۱۳۹۵

شهر زیبای فیض آباد در ولایت بدخشان میزبان تورنمنت منطقه‌ای چهار روزه لیگ برتر افغانستان روشن (میدان سبز) بود. این رقابتها به منظور دستیابی به ترکیب اولیه تیم موج‌های آمو از ۱۴ تا ۱۷ جوزا برگزار شد. چهار تیم از منطقه شمال شرق کشور- بدخشان، کندوز، تخار، و بغلان- در این رویداد هیجان انگیز اشتراک کرده بودند.

بعد از یک دوره از رقابتهای هیجان انگیز، این تیم کندوز بود که عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کرد در حالیکه محمد زکی ، با عملکرد عالی خود در ۳ مسابقه‌ای که برای تیم تخار به میدان رفت، به عنوان بهترین بازیکن این رقابتها شناخته شد.

در این سال، مربی تاجیکستانی تیم آمو  بویر لگامبیردیوف، دارای گواهینامه مربیگری از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، و مقامات ارشد فدراسیون فوتبال افغانستان ۱۲ عضو جدید را برای تیم موج‌های آمو انتخاب کردند. این بازیکنان تازه وارد به همرای فوق ستاره‌های دوباره ملحق شده به ترکیب این تیم – مسعود قاری زاده، محبوب کاکر، قسمت احمدی، و حزب الله دشتی- برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر افغانستان روشن ۲۰۱۶ آماده می‌شوند. قسمت احمدی، به تازگی به ارودی تیم ملی افغانستان دعوت شده است.

موج‌های آمو برای اولین بار در تاریخ حضور خود توانست در سال گذشته به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر افغانستان روشن را پیدا کند و جایزه بازی جوانمردانه را از آن خود کرد.

شما می‌توانید از طریق تلویزیونهای طلوع و لمر تورنمنتهای منطقه‌ای لیگ برتر افغانستان روشن ( میدان سبز) را پنجشنبه‌ها راس ساعت ۱۰:۳۰ بعد از ظهر تماشا کنید. شما همچنین می توانید آخرین اخبار لیگ برتر افغانستان روشن را از صفحات لیگ برتر افغانستان روشن در رسانه‌های اجتماعی و وب سایت رسمی آن تعقیب کنید.

 

به اشتراک بگذارید