وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

ترکیب 26 نفری تیم د میوند اتلان

۲۰ جوزا, ۱۳۹۵

فصل پنجم رقابت های منطقوی لیگ برتر افغانستان روشن (میدان سبز) از تاریخ ۱۳ الی ۱۶ می در شهر کندهار برگزار شد. ولایت  های کندهار، نیمروز، زابل، ارزگان و هلمند در این رقابت ها اشتراک کرده اند. پنج تیم که در این رقابت ها به رقابت پرداختند هر یک تیم کندهار الف، کندهار ب، هلمند، ارزگان و زابل بودند. 

تیم کندهار ب توانست عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کرد و به همین ترتیب عبدالرحمن بازیکن تیم کندهار ب توانست لقب بهترین بازیکن این تورنمنت را از آن خود کرد.

 این تورنمنت شاهد رقابت های انتخابی فوتبال بود که توسط آقای بایر ایگمبردیوف که دارای گواهینامه مربگیری از سوی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیایی می باشد نظارت می شد. آقای ایگمبردیوف را در این تورنمنت هیئت اعزامی فدراسیون فوتبال افغانستان نیز همراهی می کرد. آنها توانستند برای تیم د میوند اتلان ۱۱ چهره جدید را انتخاب نمایند که قرار است در رقابت های اصلی لیگ برتر افغانستان روشن اشتراک کنند. 

بهترین مهاجم اتلان در سال گذشته امسال در ترکیب این تیم حضور ندارد؛ مصطفی افشار در فصل پنجم لیگ برتر افغانستان روشن به تیم طوفان هریرود برگشته است. 

شما میتوانید برنامه میدان سبز لیگ برتر افغانستان روشن را از از طریق تلویزیون های طلوع و لمر به روز های پنج شنبه ساعت ۱۰:۳۰ شب تماشا کنید. همچنان برای دانستن آخرین رویدادهای فوتبالی لیگ برتر افغانستان روشن میتوانید به صفحات اجتماعی لیگ نیز سر بزنید.

 

به اشتراک بگذارید