وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

ترکیب 26 نفر تیم طوفان هریرود اعلان شد

۱۰ جوزا, ۱۳۹۵

تورنمنت منطقوی میدان سبز برای انتخاب ۲۶ بهترین بازیکن تیم طوفان هریرود در فصل پنجم لیگ برتر افغانستان روشن در زون غرب کشور در ولایت هرات موفقانه به راه انداخته شد. این تورنمنت از تاریخ ۶ الی ۹ ماه می در شهر هرات انجام شد که در آن تیم های انصاری، سرخ پوشان، فراه، صرافان هرات، بادغیس و غور اشتراک کرده بودند. 

این تورنمنت شاهد رقابت های انتخابی فوتبال بود که توسط آقای بایر ایگمبردیوف که دارای گواهینامه مربگیری از سوی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیایی می باشد نظارت می شد. آقای ایگمبردیوف را در این تورنمنت هیئت اعزامی فدراسیون فوتبال افغانستان نیز همراهی می کرد. 

مدافع خوب تیم طوفان هریرود که در فصل اول لیگ برتر افغانستان روشن برای این تیم بازی کرده بود، یک بار دیگر بعد از وقفه طولانی به تیم طوفان هریرود برگردد. حمیدالله کریمی بنا بر مصدومیت که برداشته بود نتوانسته بود در سه فصل گذشته لیگ برتر افغانستان روشن اشتراک کند اما اینک یک بار دیگر لباس های طوفان هریرود را به تن خواهد کرد. همچنان رحمت الله خیرخواه به حیث بهترین بازیکن این تورنمنت شناخته شد.

طوفان توانست عنوان قهرمانی فصل اول لیگ برتر افغانستان روشن را از آن خود کند. در فصل دوم لیگ برتر افغانستان روشن این تیم توانست با شکست دادن ۴-۰ تیم عقابان هندوکش مقام سوم همین فصل را به دست آورد. هر چند فصل سوم لیگ برتر برای این تیم فصل خوبی نبود و این تیم نتوانست با نتایج یک برد، یک مساوی و یک باخت از مرحله گروهی به مرحله بعدی صعود کند.

هر چند تا هنوز سرنوشت ۵ بازیکن روشن نبوده و بعد از رقابت های بین تیمی مشخص خواهد شد که کدام بازیکنان به لیست ۲۱ بازیکن صعود می کنند.  هر چند با اضافه شدن ۱۱ چهره جدید به ترکیب تیم طوفان هریرود، شانس های رقابت بهتر این تیم در تورنمنت اصلی بیشتر شده است. 

بازی های تورنمنت منطقوی (میدان سبز) لیگ برتر افغانستان روشن در ولایت هرات با شور و شوق هواداران فوتبال همراه بود و در هر بازی که انجام میشد، تعدادی زیاد از هواداران فوتبال این رقابت ها را از نزدیک تماشا کردند. 

شما میتوانید برنامه میدان سبز لیگ برتر افغانستان روشن را از از طریق تلویزیون های طلوع و لمر به روز های پنج شنبه ساعت ۱۰:۳۰ شب تماشا کنید. همچنان برای دانستن آخرین رویدادهای فوتبالی لیگ برتر افغانستان روشن میتوانید به صفحات اجتماعی لیگ نیز سر بزنید.

 

به اشتراک بگذارید