وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

تساوی ۲-۲ طوفان در برابر اتلان

۸ سنبله, ۱۳۹۴

د میوند اتلان امروز هفت سنبله در اولین بازی خود در فصل چهارم لیګ برتر افغانستان روشن که در ورزشګاه فدراسیون فوتبال افغانستان برګزار شده بود توانست به تساوی ۲-۲ در برابر طوفان هریرود دست یابد. طوفان هریرود بازی امروزی را با سرعت بسیار زیاد آغاز نموده و در بیست دقیقه اول حاکمیت بیشتری را بالای توپ حفظ نمودند، آنها فرصت های زیاد ګول زنی را برای خود فراهم ساخته و در دقیقه نهم بازی با یک ضربه آزاد محمد رفیع بارکزی توانستند برتری یک بر صفر را در مقابل د میوند اتلان به دست آورند.

بعد از دقیقه بیست بازی، اتلان کنترول کامل بازی را تا آخر نیمه اول در دست داشتند. محمد باقر میرسلیمی کاپیتان شماره ۱۱ تیم اتلان در دقیقه ۴۲ام بازی ګول تساوی را با یک ضربه سر فوق العاده به نفع تیم خود به ثمر رسانید.
دقایقی بعد از شروع نیمه دوم سرنوشت ساز، بازیکن شماره ۴ تیم د میوند اتلان فرزاد عطایی با یک ضربه سر دیګر توانست در دقیقه ۵۷ ام بازی ګول دیګر را داخل دروازه طوفان هریرود نموده و اتلان با نتیجه ۲-۱ از طوفان هریرود سبقت ګرفتند.

طوفان هریرود برای ګول تساوی حملات سخت ګیرانه را انجام دادند، بالاخره کوشش های آنها رنګ آورده و بازیکن شماره ۱ طوفان هریرود بشیر احمد آزادانی در دقیقه ۸۰ توانست دروازه د میوند اتلان را برای بار دوم باز نماید.
داور دیدار امروزی مجبور بود در مجموع پنج کارت زرد را توزیع نماید که از جمله دو کارت زرد توسط د میوند اتلان و سه کارت دیګر توسط بازیکنان طوفان هریرود دریافت ګردید.

بازی امروزی که در ورزشګاه فدراسیون فوتبال افغانستان برګزار ګردیده بود و با تساوی ۲-۲ به پایان رسید با لحظات جالب و هیجانی زیادی همراه بود که هواداران فوتبال از آن لذت بردند.

تمام بازی های مرحله ګروهی فصل امسال ساعت چهار بعد از ظهر شروع میشوند. تمام بازی ها را میتوانید به صورت زنده از تلویزیون های طلوع و لمر و رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. تمام بازیها همچنان به روی لینک یوتیوب قابل دسترس اند:
www.youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید