وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

تقابل عقابان قوي با د اباسین څپې

۶ سنبله, ۱۳۹۴

امروز ۶ سنبله ساعت چهار بعد از ظهر تیم عقابان هندوکش در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانتسان به مصاف تیم د اباسین څپې خواهد رفت.

عقابان هندوکش نایب قهرمان تورنمنت سال گذشته بوده که یکی از مدعیان اصلی جام قهرمانی امسال لیگ برتر افغانستان روشن  محسوب میشود. د اباسین څپې برای دومین سال فصل بدون برد را تجربه کردند و در سال ګذشته در مقابل تیم های قدرتمندی چون شاهین آسمایی، عقابان هندوکش و موج های آمو تاب مقاومت نه آوردند.

داباسین څپې در جریان مرحله ګروهی سال ۱۳۹۲ توانست د میوند اتلان را از پا در آورد و توانست اولین برد شیرین خود را در تاریخ سه ساله لیګ برتر افغانستان روشن در کارنامه خود ثبت نماید. هر چند تیم نظم الدین تولیدوف با داشتن دوازده چهره جدید در ترکیب خود مطمئن هستند که امسال به نتایج بهتری دست خواهند یافت.

ایمل ګیرو وال، کاپیتان و دروازه بان تیم عقابان هندوکش در سال ګذشته، بخاطر تعلقش به زون جنوب در فصل امسال با تیم د اباسین څپې پیوسته است. او یکی از بهترین دروازه بانان لیګ برتر افغانستان روشن شناخته میشود و انتظار میرود که با پیوستن او به تیم اباسین، کارکرد این تیم نیز بهتر خواهد شد.

عقابان در طول سه ګذشته در جریان مراحل ګروهی بسیار خوب درخشیده اند. آنها سال ګذشته توانستند در هر سه بازی مرحله ګروهی خویش پیروز شوند، عقابان توانست در جریان این مرحله از سد شاهین آسمایی نیز بګذرد اما در مسابقه فینال با نتیجه ۳-۱ از شاهین در هم کوبیده شد.

د اباسین څپې خواهد کوشید تا در بازی اول خود پیروزی را زا آن خود بسازد و زنګ خطر را برای سایر تیم های ګروه الف به اهتزاز در آورد. از طرف دیګر عقابان هندوکش کوشش خواهد نمود تا کارکرد شکوهمند مراحل ګروهی خویش را حفظ نماید، و برد چهارم مسلسل خویش را در مرحله ګروهی به ثبت برساند.

تمام مسابقات دور گروهی ساعت چهار بعد از ظهر شروع میشوند. این مسابقات به طور زنده از تلویزیون های طلوع و لمر و رادیو آرمان و آراکوزیا اف ام نشر خواهند شد. شما میتوانید مسابقات را در یوتیوب از طریق لینک زیر نیز تماشا نمایید:
www.youtube.com/afghanpremierleague

 

به اشتراک بگذارید