وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

تقابل قهرمانان در بازی امروزی

۱۲ سنبله, ۱۳۹۴

شاهین آسمایی و طوفان هریرود امروز چهار عصر بازی های دوم خود را در لیگ برتر افغانستان روشن بازی انجام خواهند داد، این دو تیم در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاهین دو بار قهرمان لیگ برتر افغانستان بوده، در حالیکه طوفان هریرود در سال ۱۳۹۲، فصل اول رقابت های لیگ برتر توانست جام قهرمانی را بالا کنند. بازی امروزی از دیدارهای مهم قهرمان فعلی و گذشته این لیگ خواهد بود.

شاهین بازی اول خود را با نتیجه ۳-۱ به سیمرغ البرز واگذار کرده و حامیان خود را ناامید ساخت. تک گول شاهین آسمایی از طریق یک ضربه پینالتی توسط سمیع الله محمدی به ثمر رسید.

شاهین با واگذاری بازی امروزی به مرحله بعدی صعود نخواهد کرد. بشیر احمد سادات کمک مربی تیم شاهین آسمایی در گفتگوی با صفحه رسمی لیگ برتر افغانستان روشن اظهار نمود که " ما به حیث یک تیم منسجم بازی کرده نتوانستیم و در نتیجه بازی را باختیم. ما اشتباهات خود را درک کرده و در مقابل طوفان هریرود این اشتباهات تکرار نخواهد شد".

طوفان بازی اول خود را در مقابل میوند اتلان با نتیجه ۲-۲ به تساوی کشانیدند. آنها در دیدار اول خود قویتر ظاهر شدند آما از چالش امروزی در برابر شاهین به خوبی آگاه هستند.

سید معین حمیدی کمک مربی تیم طوفان هریرود در گفتگوی با صفحه رسمی لیگ برتر گفت که " ما باور داریم که شاهین یک تیم قدرتمند است و شکست دادن آنها کار دشواری خواهد بود. آما ما به صورت بهتر آماده گی های خود  را گرفتیم و میتوانیم با آنها روبرو شویم".

بعد از بازی نیمه نهایی سال ۱۳۹۲ این اولین باری خواهد بود که شاهین آسمایی با طوفان هریرود روبرو میشود. در این دیدار شاهین با نتیجه ۳-۲ توانست طوفان را از پیشروی خود بردارد.

بازی امروزی یکی از بزرگترین دیدارهای فصل امسال خواهد بود پس آنرا از دست ندهید!
تمام بازی های مرحله گروهی فصل امسال ساعت چهار بعد از ظهر شروع میشوند. تمام بازی ها را میتوانید به صورت زنده از تلویزیون های طلوع و لمر و رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. تمام بازیها همچنان به روی لینک یوتیوب قابل دسترس اند:
www.youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید