وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

تلاش سیمرغ برای صعود به نیمه‌نهایی

۲۶ سنبله, ۱۳۹۵

« سیمرغ البرز» در آخرین مسابقه‌ای که در گروه " ب " لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ برگزار می‌شود، امروز، ۲۶ سنبله، به مصاف « عقابان هندوکش» می‌رود. سوت شروع یازدهمین رقابت فصل پنجم، ساعت ۰۳:۳۰ بعد از ظهر در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان زده خواهد شد.

سیمرغ در ایستگاه اول با نتیجه ۲-۲ در مقابل د‌سپن‌غر بازان متوقف شد در حالی‌که در بازی دوم، با نتیجه ۴-۱ از سد موج‌های آمو گذشت؛ این نتیجه نشان‌گر توانایی نماینده حوزه شمال برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ است. منیر‌الحق ندیم، مهاجم شناخته شده سیمرغ، در بالا بردن عمل‌کرد این تیم نقش قابل توجه‌ای داشته است.

سیمرغ البرز تا این‌جای رقابت‌ها، ۴ امتیاز کسب کرده است و پیروزی در مقابل عقابان حضور آنها را در نیمه‌نهایی فصل پنجم قطعی خواهد کرد.

عقابان هندوکش، نایب قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۳، نتوانست از شکست ۲-۰ خود در مقابل موج‌های آمو جلوگیری کند. هر‌چند در بازی بعدی هم شانس با عقابان یار نبود طوریکه در مقابل بازان با نتیجه مساوی ۰-۰ متوقف شدند. نماینده حوزه مرکزی افغانستان، تا‌اکنون فقط ۱ امتیاز کسب کرده است.

 برای عقابان هندوکش، برد در مقابل سیمرغ البرز یک چالش واقعی محسوب می‌شود. اگر عقابان با تفاضل گل بیشتر سیمرغ را شکست دهد، می‌تواند به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر، و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌‌ام و همچنین از صفحه یوتبوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague  ، نشر می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ و تیم‌های حاضر در آن به وب سایت رسمی لیگ برتر، www.afghanpremireleague.com مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید