وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

تلاش موج‌های آمو برای رسیدن به نیمه‌نهایی

۱۷ سنبله, ۱۳۹۵

مسابقه بین تیم‌های « موج‌های آمو» و « سیمرغ البرز»، امروز، ۱۷ سنبله ۱۳۹۵، در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار می‌شود. در هفته سوم لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، این هفتمین مسابقه‌ای که انجام می‌شود.

سیمرغ البرز در اولین مسابقه علی‌رغم عملکرد خوبی که از خود به نمایش گذاشت، با نتیجه ۲-۲ در مقابل دسپین‌غر بازان متوقف شد. فیاض عزیزی، مهاجم سیمرغ، اولین گل آن مسابقه را به ثمر رساند. همچنین، سیمرغ البرز افتخار ایستادن بر سکوی قهرمانی تورنمنت نوروزی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۳ را در کارنامه خود دارد.

امان فیضی، مدیر تیم سیمرغ البرز، میگوید: " ما به قهرمانی خود در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ خوش‌بین هستیم. تمام ستاره‌های فصل‌های دوم، سوم، و چهارم در ترکیب تیم حضور دارند که این یک ویژگی خاص برای سیمرغ در این فصل محسوب می‌شود. در ادامه ایشان اضافه کردند: " بدون شک، برنده مسابقه امروز ما هستیم."

در طرف دیگر میدان، موج‌های آمو با برد خود در مقابل عقابان هندوکش در هفته اول فصل پنجم، باعث شگفتی هوادارن خود شده است. لعل پاچا ترخیل با گل حیرت‌انگیز خود باعث برنده شدن موج‌های آمو شد. هدایت‌الله احمدی، کاپیتان موج‌های آمو میگوید: " برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی باید بازی امروز را به نفع خود تمام کنیم. تیم ما تمام نقاط ضعف خود را در بازی اول بر‌طرف کرده است و با آمادگی کافی در این رقابت ظاهر می‌شویم."

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر، و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌‌ام و همچنین از صفحه یوتبوب لیگ برتر افغانستان روشن، www.youtube.com/afghanpremireleague  ، نشر می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ و تیم‌های حاضر در آن به وب سایت رسمی لیگ برتر، www.afghanpremireleague.com مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید