وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

تمرینات شاهین در استدیوم مرکزی جمهوری

۹ دلو, ۱۳۹۵

شاهین آسمایی برای حفظ آهنگِ پیروزی و تسلیم نشدن، تمرینات خود را بعد از ورود به تاجیکستان در تاریخ ۶ دلو ۱۳۹۵، در ورزش‌گاه مرکزی جمهوری شهر دوشنبه از سر گرفت. شاهین در جام کنفدراسیون فوتبال آسیا ۲۰۱۷، به مصاف تیم خوسیلوت، نماینده تاجیکستان می‌رود.

شاهین هنوز در مرحله قرنطین قرار دارد و هر روز دو جلسه تمرینی را در ورزش‌گاه مرکزی جمهوری انجام می‌دهد. تمرینات صبح بیشتر به کار با توپ و مرور مهارت‌ها و تاکتیک‌ها اختصاص داده شده و تمرینات بعد‌از‌ظهر بر تمرینات فزیکی متمرکز است.

در چند روز گذشته، کمک مربی شاهین به این نکته اشاره کرد که مرحله قرنطین به منظور فراهم آوردن فرصتی برای برطرف کردن ناهماهنگی‌ها و باقی نگذاشتن جایی برای پیشمانی و افسوس، ترتیب داده شده است. در این مرحله تاکتیک‌ها و راهبردهای هجومی، ضد- حمله، و دفاعی، تحت نظارت مربی این تیم، بویر اگمابردیو، مورد بازبینی و تقویت قرار گرفته است.

آقای بویر گفت، " بنده  و  تمام بازیکنان و کادر فنی به هیچ عنوان به باخت فکر نکرده و تمرکز ما بر پیروزی و استفاده از تمام فرصت‌ها است."

هرچند، یکی از خبرهای بد، مصدومیت حمیدالله یوسف‌زی، دروازه‌بان دومِ شاهین است. حمیدالله، در جریانِ تمرین روز جمعه ، ۸ دلو ۱۳۹۵، به شدت مصدوم شد طوری‌که دیگر نمی‌تواند در ترکیب شاهین باشد. بر اساس گفت‌و‌گوهای انجام شده، یاسین جعفری برای جای‌گزین شدن با یوسف‌زی، به اردوی شاهین در تاجیکستان ملحق خواهد شد.

اولین بازی شاهین آسمایی در مقابل خوسیلوت در تاریخ ۱۲ دلو ۱۳۹۵، راس ساعت ۰۵:۳۰ بعد‌از‌ظهر در ورزش‌گاه مرکزی جمهوری تاجیکستان برگزار می‌شود.

برای آگاهی از مسابقات و تمرینات تیم شاهین آسمایی در جام کنفدراسیون آسیا ۲۰۱۷، صفحات شبکه‌های اجتماعی لیگ برتر افغانستان روشن را در وب سایت این لیگ ، www.afghanpremierleague.com و  صفحه یوتیوب آن، www.youtube.com/afghanpremierleague، لایک کنید. برای تماشای عکس‌های تیم مورد علاقه خود، صفحه اینستاگرام لیگ برتر افغانستان روشن Afghanpremierleague.officialلایک کنید.

به اشتراک بگذارید