وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

تورنمنت منطقه یی جوزجان بازیکنان تیم سیمرغ البرز را انتخاب می کند

۱۲ جوزا, ۱۳۹۳

تورنمت منطقه ای کندز از ٢٢ می تا ٢۵ می در استادیوم ورزشی فوتبال شبرغان در مرکز ولایت جوزجان شهر شبرغان برگزار شد. ۶ تیم  به نام های جوزجان، سرپل، سمنگان، فاریاب، آرمان بلخ و امید بلخ از ۵ولایت شمال تحت شرایط بسیار سخت برای اشتراک در این تورنمنت آمده بودند تا بتوانند به آرزوی خود جامه عمل بپوشانند.

هزاران علاقمند پرشور فوتبال برای دیدن تورنمت منطقه ای جوزجان که به منظور انتخاب بازیکنان تیم "سیمرغ البرز" ترتیب داده شده بود، گرد هم آمده بودند. علاقمندان از نقاط دور سرپل، فاریاب، سمنگان و بلخ برای تشویق تیم های خود آمده بودند. بازی بین تیم های فاریاب و جوزجان بخاطر رقابت همیشگی آنها در منطقه یک بازی سخت و فیزیکی بود. هیجان و شادی در سیمای تماشاچی ها موج می زد و حضور انبوه آنها نشانگر عشق شمالی ها به فوتبال بود. حضور در دو لیگ گذشته و موفقیتهای تیم ملی برای بعضی از بازیکنان هیجان و انگیزه خوبی را به وجود آورده بود طوریکه با نمایش عالی خود امیدها را برای داشتن یک تیم ملی خوب در اذهان زنده کردند.

مسئولین فدراسیون فوتبال افغانستان بر اساس مهارت و عملکرد هر بازیکن، ۲۶ بهترین آنها را از میان این شش تیم انتخاب کردند. این بازیکنان طی یک انتخاب دقیقتر در یک بازی گروهی به تاریخ ۳۰ جون به ۲۱ بازیکن کاهش پیدا خواهند کرد. ۲۶ بازیکن به دو تیم تقسیم می شوند که در مقابل یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. مسئولین فدراسیون فوتبال افغانستان لیست ۲۱ بازیکن نهایی را در این بازی انتخاب خواهند کرد که به طور رسمی نمایندگی از زون شمال و تیم "سیمرغ البرز" می کند.

لست ۲۶ نفری بازیکنان تیم سیمرغ البرز
شماره اسم
پست
۱ عبدالخبیر بختیار دربازه بان
۲ علی میثم صفدری دربازه بان
۳ حکمت الله مرادی دربازه بان
۴ عبدالحمید احمدی بازیکن مرکز
۵ عبدالقدیر توانا بازیکن مرکز
۶ بشیر شکور بازیکن مرکز
۷ عنایت الله کریمی بازیکن مرکز
۸ فیاض عزیزی دفاع مرکز
۹ حشمت الله شایق دفاع مرکز
۱۰ محمد نسیم مرادی دفاع چپ
۱۱ مصطفی رضایی دفاع راست
۱۲ امید نصیب دفاع راست
۱۳ رومان صدیقی دفاع
۱۴ سید عبیدالله حبیبی دفاع
۱۵ اسدالله حمیدی دفاع
۱۶ بریالی صافی دفاع
۱۷ حسین رضایی دفاع
۱۸ خیرالله ضیایی دفاع
۱۹ محمد حسین محمدی دفاع
۲۰ مرتضی قادری دفاع
۲۱ سهیل حکیم دفاع
۲۲ عباس رضایی دفاع
۲۳ فرهاد سوگند مهاجم
۲۴ منیرالحق ندیم مهاجم
۲۵ میدالله کاتب زاده مهاجم
۲۶ شاه محمود رحیمی مهاجم

به اشتراک بگذارید