وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

تورنمنت چهارجانبه فوتبال بانوان

۱ میزان, ۱۳۹۸

تورنمنت چهارجانبه فوتبال بانوان بعد از سه سال وقفه در حاشیه فصل هشتم لیگ برتر افغانستان به تاریخ،  ۲۳ سنبله سال ۱۳۹۸، میان چهار تیم از ولایات کابل، بلخ، هرات و بامیان آغاز گردید. این تورنمنت که به شکل رفت و برگشت برگزار گردید بود از تلویزیون های طلوع و لمر بطور زنده به نشر رسید.

دیدار نخست مرحله رفت میان تیم های کابل و بلخ برگزار گردید که با پیروزی ۳-۱ به نفع کابل به پایان رسید. نیلاب محمدی به عنوان بهترین بازیکن دیدار نخست شناخته شد. 

در دومین دیدار مرحله رفت این تورنمنت تیم هرات به مصاف تیم بامیان رفت که در نتیجه تیم بامیان با نتیجه ۳-۲ تیم هرات را شکست داد. 

در مرحله برگشت تیم بلخ در مقابل تیم کابل مغلوب گردید و تیم کابل راهی مرحله نهایی گردید، از سوی دیگر تیم هرات با تفاضل گول (۵-۳) تیم بامیان را شکست داده و در مقابل تیم کابل به مرحله نهایی صعود کرد.

دیدار نهایی تورنمنت چهارجانبه فوتبال بانوان میان تیم های ولایت کابل و ولایت هرات برگزار گریدید که با پیروزی ۱-۰ به سود تیم کابل به پایان رسید.

در نهایت تیم ولایت کابل جام قهرمانی تورنمنت چهارجانبه فوتبال بانوان را بالای سر برد و تیم ولایت هرات نایب قهرمان گردید.

در پایان دیدار نهایی برای تیم قهرمان جایزه مبلغ ۱۵۰۰۰۰ هزار افغانی، برای تیم نایب قهرمان مبلغ ۷۵۰۰۰ افغانی اهدا شد. فهیمه تابش از تیم کابل بهترین بازیکن لیگ انتخاب و جایزه مبلغ ۵۰۰۰۰ افغانی، فاطمه یوسفی همچنان از تیم کابل به حیث بانوی گول انتخاب و جایزه مبلغ ۴۰۰۰۰ افغانی و فاطمه حیدری از تیم هرات بهترین دروازه بان تورنمنت چهارجانبه بانوان شناخته شد و برایش جایزه ۴۰۰۰۰ افغانی عطا گردید. عنوان بازی جوانمردانه نیز به تیم ولایت بامیان اختصاص و برایشان جایزه ۴۰۰۰۰ افغانی نیز عطا گردید.

این رقابت ها به صورت زنده از طریق تلویزیون‌ های طلوع و لمر، همچنان از رادیوهای آرمان اف ام و آراکوزیا نشر گردید. مسابقات لیگ برتر افغانستان را شما به صورت آنلاین از طریق صفحۀ رسمی لیگ برتر افغانستان نیز تعقیب کرده می‌توانید. جهت تماشای تازه‌ ترین عکس‌ های تیم ‌ها و بازیکنان مورد علاقۀ تان صفحۀ اینستاگرام (www.instagram.com/afghanpremierleague.official/) را لایک کنید و برای جزئیات بیشتر در مورد رویداد های آینده به ویب ‌سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه نمایید.

 

به اشتراک بگذارید