وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

تیم د میوند اتلان در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی توسط عقابان هندوکش حذف شد

۳ میزان, ۱۳۹۳

به خاطر تفاوت در سبک بازی هر دوتیم، انتظارهای بیشماری از این دیدار وجود داشت. برعلاوه آن، تیم پیروز برای اولین باردر مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر افغانستان روشن حضور خوهد داشت. هر یک از این دوتیم، تلاش نمود تا فاتح میدان شود ولی سرانجام عقابان هندوکش بود که پیروز میدان گشت و نوید تازه قهرمانی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۳. 

در وهله ورود به بازی اول مرحله نیمه نهایی، د میوند اتلان دوگل را درجریان بازی های گروهی دریافت نموده بود و با دفاع در مقابل عقابان هندوکش توانست مانع دریافت گل های بیشتر گردد. در مسابقات گذشته، عقابان هندوکش موفق به ثمر رساندن ۱۲ گل در سه مسابقه مقابل شاهین آسمایی، موج های آمو و د اباسین څپې گردیده بود یعنی به طورمتناسب، چهار گل در هر بازی. 

در جریان بازی، هر دوتیم فرصت های متعددی را بدست آوردند تا گلی را به ثمر برسانند، اما هیچ کدام از آنها موفق به زدن گل نشدند. بازی بعد از ۹۴ دقیقه رقابت تنگاتنگ، به وقت اضافه کشیده شد. 

سرانجام در دقیقه ۹۷ بازی، فرهاد طوطاخیل بازیکن تیم عقابان هندوکش با اشتباهی که امان الله طوفان دروازه بان د میوند اتلان مرتکب شد، طلسم بازی را در هم شکست تا نتیجه بازی را به ۱-۰ تغییر دهد. بعد از به ثمر رسیدن این گل هواداران تیم عقابان هندوکش به جوش و خروش آمدند. 

بازی از دست د میوند اتلان خارج بود تا اینکه در دقیقه ۱۱۲، محمد حفیظ با ضربه سر عالی موفق به تساوی نتیجه گشت تا این دیدار به ضربات پنالتی کشیده شود. 

هر دوتیم لحظات سختی را در زدن ضربات پنالتی پیشرو داشتند که د میوند اتلان موفق به ثمر رساند ۷ گل از ده پنالتی گردید. عقابان هندوکش یکبار دیگر موفق به ثمر رساندن گل های بیشتری شد و توانست ۸ ضربه از ده پنالتی را به گل تبدیل کند و بدین ترتیب اولین حضورش در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۳ را تجربه کند. آنها به مصاف برنده دیدار سپین غر بازان و شاهین آسمایی، که بازی رفت خویش را با تساوی ۱-۱ خاتمه دادند، خواهند رفت. 

برای تماشای بهترین لحظات این دیدار، ویدیوی صحنه های برگزیده بازی را در ذیل تماشا کنید: 

 

به اشتراک بگذارید