وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

تیم شاهین آسمایی، در لیگ برتر افغانستان روشن مقابل عقابان هندوکش قرار میگیرد

۱۱ میزان, ۱۳۹۳

عقابان هندوکش در یک بازی کلاسیک سعی بر این خواهد داشت تا قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن، تیم شاهین آسمایی را شکست دهد. نبرد بین این دو تیم ساعت ۰۳:۰۰ بعداز ظهر امروز در استیدیوم پر از تماشاچی فدراسیون فوتبال افغانستان آغاز میگردد.
تیم عقابان هندوکش بازی مرحله گروهی خود را مقابل تیم شاهین آسمایی با نتیجه ۲-۱ برنده شد. تیم شاهین آسمایی بسیاری از بازیکنان خود را بخاطر حضور آنها در بازی های آسیایی به نماینده گی از افغانستان، در بازی نداشت.
تیم شاهین آسمایی برای این بازی تمام قدرت خود را باز بدست آورده است، و با این برد میتواند جام قهرمانی لیگ برتر افغانستان روشن را برای دومین بار پی در پی بالای سر ببرد. در صورتی که تیم عقابان هندوکش بدنبال بدست آوردن اولین قهرمانی لیگ برتر افغانستان روشن است. اگر آنها قصد برنده شدن را داشته باشند، باید بر حمله های مرگ آور و پی در پی حشمت الله بارکزی و مصطفی افشار غلبه کنند.
تیم عقابان هندوکش بعد از ۱۲۴ دقیقه بازی یک سطح با تیم د میوند اتلان، توانست خود را به مرحله پایانی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۳ برساند. این بازی به ضربات پنالتی رسید، که تیم عقابان هندوکش با نتیجه ۸-۷ برنده شد.
تیم شاهین آسمایی با یک برد قاطعانه در بازی برگشت با نتیجه ۳-۰ تیم د سپین غر بازان را شکست داد و خود را به مرحله پایانی رساند

برای دنبال کردن اخبار این بازی به صورت آنلاین میتوانید با ما در شبکه های اجتماعی زیر همراه شوید:
توییتر: AfPremierLeague
فیسبوک: AfghanPremierLeague
یوتیوب: https://www.youtube.com/afghanpremierleague.

به اشتراک بگذارید