وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

تیم عقابان مغلوب بازان شد

۶ میزان, ۱۳۹۶

رقابت هیجان انگیز میان تیم نمایندۀ زون مرکزی کشور، عقابان هندوکش و د سپین‌غر بازان امروز ۶ میزان ۱۳۹۶ در استیدیوم فدراسیون فوتبال افغانستان راه اندازی شد. این ۱۱ رقابت مرحلۀ گروهی فصل ششم لیگ برتر افغانستان بود. در ادامۀ ۹۰ دقیقه بازی هیجان انگیز، تیم د سپین‌غر بازان حریف خود را با نتیجۀ ۱ – ۰ مغلوب ساخت و با کسب سه امتیاز دیگر به مرحلۀ نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یافت. 

عقابان هندوکش در دیدار قبلی، حریف خود، قهرمان فصل پنجم لیگ برتر و یکی از تیم‌های صدر جدول که جداً برای کسب مقام قهرمانی فصل ششم تلاش می‌ورزد را به صورت چشمگیری با نتیجۀ ۲ – ۰ شکست داد و بنا به این اطمینان داشت که از سد تیم بازان نیز به آسانی عبور می‌کند. گرچند، امروز عقابان با وجود تمام فرصت‌ها نتوانست در نیمۀ نخست حاکمیت خود را به اثبات برساند. عقابان همواره حملات خوبی ترتیب کرد اما هیچ یک سودی در قبال نداشت. 

د سپین‌غر بازان نیز نتوانست در نیمۀ نخست از فرصت‌های خود منفعتی کسب کند و تمام حملات آنها به صورت پی‌هم توسط خط دفاعی عقابان مهار گردید. 

نیمۀ نخست با نتیجۀ ۰ – ۰ به پایان رسید، طوری که هردو تیم همواره بالای هم فشار وارد کردند ولی کار به جایی نرسید. در حالی که، یک سکتگی غیرمترقبه در خط دفاعی عقابان زمینه را برای شاداب شاه، مهاجم بازان فراهم کرد تا توپ را در دقیقۀ ۴۹ بازی فراتر از دسترس زبیر وجودی وارد دروازۀ حریف خود بسازد.  

عقابان در نیمۀ دوم نیز همواره ضعیف به نظر رسید و نتوانست برای جلوگیری از حذف شدن در مرحلۀ گروهی حد اقل گول تساوی را به ثمر برساند. پس از شکست در مسابقۀ امروز با نتیجۀ ۱ – ۰، عقابان با فصل ششم لیگ برتر خداحافظی کرد. 

در جهت دیگر، تیم د سپین‌غر بازان با کسب سه امتیاز دیگر اکنون به صورت مجموعی در گروه "الف" شش امتیاز به نام خود ثبت نموده و به مرحلۀ نیمه‌نهایی راه یافت. شاهین آسمایی نیز دارندۀ شش امتیاز می‌باشد و اکنون قرار است در مرحلۀ نیمه‌نهایی به رقابت بپردازد. 

بر اساس آمار، ۶۰ در سد بازی و میدان در اختیار د سپین‌غر بازان قرار داشت. میوند توخی بازیکن تیم د سپین‌غر بازان جایزۀ بهترین بازیکن را کسب کرد. 

فردا، ۷ میزان ۱۳۹۶، تیم د اباسین څپې رأس ساعت ۰۳:۰۰ بعد از ظهردر فدراسیون فوتبال افغانستان به مصاف تیم طوفان هریرود می‌رود. 

برای تماشای کلیپ مکمل این مسابقه صفحۀ لیگ برتر افغانستان (www.youtube.com/afghanpremierleague) را تعقیب کنید. برای تماشای تازه‌ترین عکس‌های تیم‌های مورد علاقۀ تان، صفحۀ اینستاگرام (Afghanpremierleague.official) را لایک کنید.

برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای آینده به ویب سایت رسمی لیگ برتر (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید. 

 

به اشتراک بگذارید