وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

حضور « شاهین آسمایی » در جام باشگاه‌های آسیا 2017

۲۵ قوس, ۱۳۹۵

شاهین آسمایی، قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ در جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷ که از ماه جنوری شروع می‌شود، به رقابت خواهد پرداخت. حضور شاهین توسط فدراسیون فوتبال افغانستان تایید شده است.

جام باشگاه‌های آسیا یک آوردگاهِ سالیانه و بین‌المللی فوتبال است که در آن باشگاه‌های منطقه‌ای، اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا، با هم به رقابت می‌پردازند.

این اولین باری است که تیمی از لیگ برتر افغانستان روشن در چنین سطحی اشتراک می‌کند. این رویداد به صورت گسترده‌ای توسط علاقه‌مندانِ فوتبالِ افغانستان مورد تمجید قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی فدارسیون فوتبال افغانستان،  شاهین در اولین مصاف خود، در دو بازی رفت و برگشت، در مقابل یک تیم باشگاهی تاجیکستان، خوسیلوت،  به میدان می‌رود. بازی‌های رفت و برگشت این دو تیم قرار است به ترتیب در ۱۲ و ۱۹ دلو سال جاری برگزار شود. هرچند، جزییات بیشتری درباره میزبانی تیم شاهین منتشر نشده اما فدراسیون فوتبال افغانستان درصدد برگزاری این مسابقه در زمین تیم شاهین است.

جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷ ، دو مرحله حذفی دارد. اگر شاهین در اولین مرحله حذفی برنده شود، در مرحله دیگر به مصاف برنده نمایندگان قرقیزستان و ترکمنستان می‌رود.

شاهین آسمایی، نماینده پای‌تخت، کابل، است و در طول فصل‌های لیگ برتر افغانستان روشن، عمل‌کرد بسیار عالی را از خود نشان داده است. شاهین با قهرمانی خود در سال ۱۳۹۵، توانست برای سومین بار نام  خود را بر جام قهرمانی این لیگ، حک کند.

مسابقات و قسمت‌های حساس بازی‌ها در صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن www.youtube.com/afghanpremierleague در دسترس قرار دارد. برای تماشای عکس‌های بیشتری از فصل پنجم ، اینستاگرامِ لیگ برتر افغانستان روشن   afghanpremierleague.officalرا تعقیب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویدادهای لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ به وب‌سایت این لیگ، به آدرس www.afghanpremierleague.com مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید