وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

حضور 16 چهره جدید در ترکیب تیم سیمرغ البرز

۲۰ جوزا, ۱۳۹۵

تورنمنت منطقوی میدان سبز برای انتخاب ۲۶ بهترین بازیکن تیم سیمرغ البرز در فصل پنجم لیگ برتر افغانستان روشن در زون شمال کشور در ولایت جوزجان موفقانه به به پایان رسید. این تورنمنت از تاریخ ۲۱ الی ۲۱ ماه می در شهر شبرغان انجام شد که در آن تیم های جوزجان الف، جوزجان ب، سرپل، سمنگان و فاریاب اشتراک داشتند. تیم سیمرغ البرز از ولایت های جوزجان، سمنگان، بلخ، سرپل و فاریاب نماینده گی می کند. 

تیم فاریاب توانست عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند و در عین زمان نسیم مرادی به حیث بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد. این تورنمنت شاهد رقابت های انتخابی فوتبال بود که توسط آقای بایر ایگمبردیوف که دارای گواهینامه مربگیری از سوی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیایی می باشد نظارت می شد. آقای ایگمبردیوف را در این تورنمنت هیئت اعزامی فدراسیون فوتبال افغانستان نیز همراهی می کرد. 

 

امسال در تورنمنت منطقوی میدان سبز در ولایت جوزجان تیم بلخ اشتراک نه کرده بود که این امر میتواند به میزان رقابتی بودن تیم سیمرغ البرز در تورنمنت اصلی اسیب بزند.  هر چند حضور چهره های جدید برای این تیم امیدوار کننده است و حضور این بازیکنان جدید به این تیم کمک خواهد کرد تا نسبت به سالهای گذشته بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارند. 

حکمت الله مرادی، قادر توانا، رومان صادقی و امید نصیب از ستاره های درخشان سیمرغ البرز هستند که یک بار دیگر به ترکیب اصلی تیم سیمرغ البرز راه یافته اند. 

شما میتوانید برنامه میدان سبز لیگ برتر افغانستان روشن را از از طریق تلویزیون های طلوع و لمر به روز های پنج شنبه ساعت ۱۰:۳۰ شب تماشا کنید. همچنان برای دانستن آخرین رویدادهای فوتبالی لیگ برتر افغانستان روشن میتوانید به صفحات اجتماعی لیگ نیز سر بزنید.

 

به اشتراک بگذارید