وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

در بازی امروزی سپین غر و آمو، سپین غر جناح مسلط تر بود

۱۱ سنبله, ۱۳۹۴

در بازی امروزی که بین د سپین غر بازان و تیم موج های آمو در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار گردید، جناح د سپین غر بازان به صورت واضح تسلط بیشتری بالای جریان بازی داشتند.

در دقیقه ۲۲ ام بازی فهیم افکار بازیکن شماره ۸ تیم سپین غر گول اول را توسط یک ارسال زیبا بر بالای سر دروازه بان موج های آمو به ثمر رساند. در ادامه بازی د سپین غر بازان حاکمیت بیشتری را بالای جریان بازی حفظ نموده و حملات مکرری را بالای دروازه آمو انجام دادند.

نیمه دوم بازی با شور و هیجان بیشتری آغاز گردید. در دقیقه ۴۹ بازی فهیم افکار یک بار دیگر توانست گول دوم را به نفع تیم خود به ثمر برساند که در نتیجه د سپین غر بازان با نتیجه ۲-۰ از موج های آمو سبقت گرفتند.

در دقیقه ۵۶ ام بازی منان فراهی بازیکن خط دفاع د سپین غر بازان هنگامیکه خواست گول را از روی دروازه خود دور نماید، مرتکب اشتباه گردیده و توپ را داخل دروازه خود نمود. این گول طرفداران موج های آمو را به شور در آورده و با هیجان بیشتری همواره تیم خود را برای انجام گول های بیشتری تشویق مینمودند.

بعد از آن موجهای آمو سرعت بازی خویش را افزایش داده و شانس دوم برای آمو زمانی فراهم شد که دقایق پایانی مسابقه نزدیک شده بود. در دقیقه ۹۰ بازی، بازیکنان د سپین غر بازان در محوطه جریمه مرتکب خطا گردیده که تیم موج های آمو از آن بیشترین نفع بردند. هدایت الله احمدی توانست ضربه پینالتی را به گول مبدل سازد و نتیجه بازی را ۲-۲ مساوی سازد.

بازان با ضد حمله های لحظات آخر خود کوشش نمودند اشتباهات خود را جبران نموده و گول برنده را بزنند که در این وقت ویسل آخر بازی از سوی داور دیدار به صدا در آمد.
مسابقه با نتیجه ۲-۲ مساوی به پایان رسید.

تمام بازی های مرحله گروهی فصل امسال ساعت چهار بعد از ظهر شروع میشوند. تمام بازی ها را میتوانید به صورت زنده از تلویزیون های طلوع و لمر و رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. تمام بازیها همچنان به روی لینک یوتیوب قابل دسترس اند:
www.youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید