وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

دو گل تماشایی و پیروزی د سپین غر بازان در مقابل د میوند اتلان

۱۰ میزان, ۱۳۹۳

تیم‌های د سپین غر بازان و د میوند اتلان بازی خارق العاده ای را به نمایش گذاشتند. در این دیدار ۱۰ گل در طول بازی و ۶ گل طی ضربات پنالتی به ثمر رسید. سرانجام، د سپین غر بازان پیروزی را از آن خود ساخت که دومین برد این تیم در مقابل د میوند اتلان در مسابقات این فصل به شمار می‌رود. سید نصیر حسینی به عنوان بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد که ۳ گل را در نیمه دوم بازی به نفع د میوند اتلان وارد دروازه کرد؛ و در مسابقات لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۳، مقام دومین بازیکنی که سه گل پیاپی را به ثمر می‌رساند، کسب نمود.
در نیمه اول بازی، بیشتر، حرکات دفاعی و دفع توپ از سوی هر دو تیم مشاهده می‌شد و قابل توجه هست که هیچ کدام از تیم‌ها مایل به حمله بر تیم حریف نبود.
گل اول این دیدار، در دقیقه ۳۸ ، با ارسال توپ از کرنر و ضربه سلیم نعیمی وارد دروازه گردید. او با شوت سهمگین، زاویه بالایی سمت راست دروازه را مورد هدف قرارداد. بازی با نتیجه ۱-۰ به نفع د سپین غر بازان پیش می‌رفت تا اینکه در دقیقه ۴۳، نصیر احمد ناصری، موفق به زدن ضربه آزاد از خط میانی میدان، به سود د میوند اتلان گردید. دروازه بان د سپین غر بازان، کاوش حیدری، در تشخیص مسیر توپ دچار اشتباه شد و در حالیکه فاصله وی با دروازه بیش از حد معمول بود، توپ از بالای انگشتان وی وارد دروازه گردید.
هشت گل دیگر این دیدار در نیمه دوم به ثمر رسید. در دقیقه ۵۶، سید باقر آقا، کاپیتان تیم د میوند اتلان، نتیجه تساوی ۱-۱ را با ضربه یی که به سوی دروازه کاوش حیدری ارسال نمود، تغییر داد. تیم میوند حملاتش را افزایش داد تا اینکه در دقیقه ۷۶ بازی، احمد خالد عرفان، توپ را بعد از اینکه از چنگ بازیکن سپن غر در آورد، وارد دروازه نمود.
د میوند اتلان تا لحظات پایانی بازی با نتیجه ۳-۱ پیشتاز میدان بود تا اینکه سید نصیر حسینی از تیم د سپین غربازان، حملات خودش را آغاز کرد. حسینی در دقایق ۸۲، ۸۸ و ۱۰۱ موفق به گل زنی شدو نتیجه بازی را ۴-۳ به نفع این تیم تغییر داد. سپین غر با به ثمر رسیدن گل در دقیقه ۱۱۰ بازی توسط سلیم نعیمی و کسب نتیجه ۵-۳، فاتح میدان به نظر می‌رسید.
میوندی ها از خود مقاومتی را نشان دادند که تماشاچیان نیز درطول سال از آنان توقع داشتند، تا اینکه متین یوسفزی در دقیقه ۱۱۴ و ۱۱۸ بازی دو گل را به ثمر رساند و این دیدار به ضربات پنالتی رفت. خستگی یگانه عامل د میوند اتلان بود، بدلیل اینکه این دیدار، دومین بازی آن‌ها بود که به ضربات پنالتی کشیده می‌شد.
ضربات پنالتی با نتیجه ۴-۲ به نفع د سپین غر بازان خاتمه یافت. با کسب این پیروزی، آن‌ها جایگاه سوم را در مسابقات لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۳ از آن خود ساختند. این دومین شکست پیاپی و تلخ د میوند اتلان بعد از ناکامی آن‌ها در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی مقابل عقابان هندوکش ، به شمار می‌رود.
هر دوتیم د سپین غر بازان و د میوند اتلان، افتخارات بیشماری کسب نموده‌اند و می‌توانند بتدریج خود را برای مسابقات ۱۳۹۴ آماده کنند

برای دیدن بهترین لحظات این دیدار، ویدیوی صحنه‌های جالب بازی را در ذیل تماشا کنید:

 

به اشتراک بگذارید