وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

دیدار طوفان و سیمرغ در بازی سرنوشت ساز

۲۶ سنبله, ۱۳۹۴

بازی امروز یکی از مهمترین بازی های گروه ب رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن است. امتیاز مهمتر از این برای هر دو تیم سیمرغ البرز و طوفان هریرود وجود نخواهد داشت که با بردن بازی امروز بتوانند به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر را پیدا نمایند.

شاهین آسمایی از همین گروه قبلآ با بدست آوردن شش امتیاز به مرحله نیمه نهایی رقابت ها راه پیدا کرده و برنده بازی امروز قدم های شاهین را تعقیب خواهد کرد اما چنین کاری برای هر دو تیم آسان نخواهد بود.

سیمرغ البرز در اولین بازی خود در مقابل شاهین آسمایی کار فوق العاده ایی انجام داده و توانست این تیم را با نتیجه ۳-۱ از پیشروی خود بردارد. کاپیتان سیمرغ منیرالحق ندیم از انتظارات متوقعه به صورت بهتری بازی نموده و دو گول بسیار عالی را به نفع تیم خود به ثمر رساند.

در بازی دوم خود، سیمرغ با تیم د میوند اتلان روبرو شده که در نتیجه اتلان توانستند با نتیجه ۲-۱ سیمرغ را شکست دهد. در این دیدار اتلان توانستند در دقیقه آخر بازی گول برتری را انجام داده و توانستند با برتری ۲-۱ تیم سیمرغ را شکست دهد. سیمرغ از دو بازی که تا حال انجام داده توانسته تنها ۳ امتیاز به دست آورد، اگر سیمرغ بتواند بازی امروزی را با هر تفاوت ببرد، مستقیمآ به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهند نمود.

طوفان بازی اول خود را با تیم د میوند اتلان با نتیجه ۲-۲ مساوی نموده و اما بازی دوم خویش را با نتیجه ۳-۰ به تیم شاهین آسمایی واگذار کردند. طوفان تا الحال توانسته تنها یک امتیاز به دست آورد، برای رفتن به مرحله بعدی طوفان باید امروز بازی امروز را ببرد و نیز باید بیشتر از دو گول به ثمر برساند.

تمامی بازی های این فصل لیگ برتر افغانستان ساعت سه و نیم بعد از ظهر آغاز میشوند.

این بازی ها را میتوانید از طریق تلویزیون های طلوع، لمر، رادیوهای آرمان و آراکوزیا اف ام تعقیب نمایید. شما همچنان میتوانید از طریق یوتیوب این بازی ها را بصورت زنده تماشا نمایید:
(www.youtube.com/afghanpremierleague

به اشتراک بگذارید