وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

د‌اباسین څپې به مصاف شاهین آسمایی می رود

۱۲ سنبله, ۱۳۹۵

امروز، ۱۲ سنبله ۱۳۹۵، نماینده کابل، « شاهین آسمایی» به مصاف « د‌اباسین څپې »، نماینده حوزه شرقی افغانستان می‌رود. این بازی، ششمین مسابقه لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ است که در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار می‌شود.

این مسابقه، دومین بازی شاهین و د‌اباسین څپې در این فصل می‌باشد.

هفته گذشته، شاهین آسمایی، یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵، در یک رقابت نفس‌گیر با نتیجه ۲-۰ مغلوب طوفان هریرود شد، این شکست توانایی و اقتدار شاهین آسمایی را زیر سوال برده است. با آن‌که هواداران این تیم از عملکرد تیم خود چندان راضی به نظر نمی‌رسند اما شاهین هنوز هم متعهد  به صعود قاطع به مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ است. نماینده پایتخت نایب قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۴ می‌باشد.

علی‌رغم ایجاد تغییرات عمده در ترکیب و تاکتیک‌های این تیم در فصل پنجم، د‌اباسین څپې با نتیجه ۳-۰ مسابقه اول خود را در مقابل د‌میوند اتلان واگذار کرد. با آن‌که این تیم بخاطر نداشتن هیچ دستاورد قابل توجه‌ای در مجموعه فصل‌های لیگ برتر افغانستان روشن ، یک تیم نه چندان قوی محسوب می‌شود اما هنوز امیدوار به کسب عنوان قهرمانی یا صعود به مرحله نیمه‎نهایی این فصل است. ۶ بازیکن جدید از کابل به ترکیب این تیم ملحق شده است.

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی طلوع و لمر و رادیوهای آرمان اف‌ام، و آراکوزیا اف‌ام و همچنین صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن www.youtube.com/afghanpremierleague)) نشر می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ و تیم‌های حاضر در آن به این وب سایت (www.afghanpremierleague.com) مراجعه کنید.

 

به اشتراک بگذارید