وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

وبسایت رسمی لیگ برتر افغانستان

Secondary menu

 
   

د‌سپین‌غر بازان در یک رقابت دشوار با عقابان هندوکش رو به رو می‌شود

۱۱ سنبله, ۱۳۹۵

بعد از یک بازی هیجان‌‌انگیز، « د‌سپین‌غر بازان» به مصاف « عقابان هندوکش» خواهد رفت. این مسابقه امروز،۱۱ سنبله ۱۳۹۵ راس ساعت ۰۳:۳۰ بعد از ظهر، در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار می‌شود. این بازی، پنجمین رقابت لیگ برتر افغانستان روشن ۱۳۹۵ خواهد بود.

هر دو تیم، دسپین‌غر بازان و عقابان هندوکش، در اولین دیدار خود به مصاف تیم‌های سیمرغ البرز و موج‌های آمو رفتند. در هفته گذشته، د سپین‌غر بازان توانست بازی عقب افتاده را با نتیجه مساوی ۲-۲ در مقابل سیمرغ به پایان برساند. د سپین‌غر در سال ۱۳۹۴ توانست قهرمان لیگ برتر افغانستان روشن شود در حالی‌که عقابان در همان فصل، توسط د سپین‌غر از دور رقابت‌ها حذف شد.

در مسابقه هفته گذشته بین تیم‌های عقابان هندوکش و موج‌های آمو، ۶۰ درصد بازی در اختیار عقابان بود و در نهایت آنها با نتیجه ۱-۰ صفر مغلوب موج‌های آمو شدند. به ‌نظر می‌رسد که یکی از ویژگی‎های مثبت عقابان، طراحی و ایجاد حملات پی در پی است. این تیم با بازگشت چهره‌های شناخته شده خود در سال ۱۳۹۳، ایمل گریوال و فرهاد توتاخیل، از روحیه خوبی برخوردار شده است.

هر دو تیم در مسابقه امروز درصدد کسب بالاترین امتیاز هستند، امتیازی که برای صعود آنها به مرحله بعد بسیار حیاتی محسوب می‌شود.

این مسابقات به صورت زنده از شبکه‎های تلویزیونی طلوع و لمر و رادیویهای آرمان اف‌‌‌ام و آراکوزیا ‌اف‌ام و همچنین از صفحه یوتیوب لیگ برتر افغانستان روشن (www.youtube.com/afghanpremierleague)  نشر می‌شوند.

 

به اشتراک بگذارید